Fallout 76
یحیی رحیمی

Todd Howard اعتراف به وجود مشکلات زیادی هنگام ساخت Fallout 76 کرد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1398 بدون دیدگاه
607 بازدید

عرضه ضعیف بازی Anthem باعث شد که همه ما از افتضاح پیش آمده در مورد Fallout 76 ساخته Bethesda بگذریم. این بازی که سال پیش منتشر شد شاهد باگ های بسیار زیاد و مشکلات فوق العاده زیادی در اجرا بود و به همین دلیل استدیو تصمیم به انتشار آپدیت های متعددی گرفت و برای مثال آپدیت روز اول انتشار، حجمی چند برابر خود بازی داشت و بالاخره بعد از چندین آپدیت، شاهد پایداری Fallout 76 بودیم.

Todd Howard که کارگردان سری بازی های Fallout است در مراسم PAX East 2019 حاضر بوده است و خبرنگاران نیز سوال های خودشان را از او پرسیده اند. او در مورد آخرین بازی خود گفته است که هنگام توسعه بازی با مشکلات بسیار زیادی طرف بوده اند:

برای ما Fallout 76 یک بازی واقعا جدید جدید جدید بود. ما می دانستیم که قرار است مشکلاتی در این زمینه داشته باشیم و واقعیت این است که این مشکلات را نیز پیدا کردیم و بعضی از آن‌ها سخت تر چیزی بودند که اتنظار داشتیم. این پروژه برای ما کاملا متفاوت و جدید است و این در حالی است که ما هنوز به آن روند سنتی چسبیده ام و البته خودم اسم بازی های Bethesda را روی آن گذاشته ام.

 

در مورد این یکی، واقعیت این است که مشکلات و سختی های زیادی در زمینه توسعه داشتیم و بعضی اوقات آن مشکلات خودشان را روی صفحه نیز نشان می دادند و می دانیم که هیچ کسی خواهان آن‌ها نیست. ما استدیو را رشد دادیم و حالا چهار استدیو بزرگ، یکی در شمال آمریکا، یکی در راکویل، آستین، دالاس و مونترئال داریم. این بازی بود که هزاران نفر را درگیر خود کرد و هر چهار استدیو مشغول کار روی این بازی بودند. ما می دانستیم که انتشار بازی یک شروع خواهد بود و البته از اینکه بازی واقعا خوب عمل کرد نیز هیجان زده ایم.

Fallout 76 نمونه ای از بازی هایی بود که باعث لطمه به Bethesda شد و Howard باور دارد که با وجود میلیون ها نفر بازیکن و همچین دریافت هزاران بازخورد از بازی، همه چیز را برای بهبود آن در دست دارند و به گفته او این یک تجربه فوق العاده برای استدیو بوده است. قرار است که به زودی محتواهای جدیدی برای Fallout 76 منتشر شود و Bethesda مانند شیر پشت این بازی است و اجازه افت به آن نمی دهد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.