Driveclub
یحیی رحیمی

Driveclub روز 31 اوت از فروشگاه PlayStation حذف خواهد شد

یحیی رحیمی 11 فروردین 1398 بدون دیدگاه
645 بازدید

Driveclub از آن انحصاری سونی بود که طرفداران زیادی به خودش جذب کرد و اولین بازی اختصاصی سونی در زمینه ماشین سواری بود و حالا سونی اعلام کرده است که این بازی قرار است روز 31 اوت میلادی به طور کامل از فروشگاه PlayStation حذف شود.

سونی گفته است که تمامی نسخه های بازی و همچنین Driveclub VR و Driveclub Bikes نیز حذف خواهند شد و البته قرار است که سرورهای بازی نیز روز 31 مارس 2020 برای همیشه خاموش شوند و دیگر شاهد مرگ این بازی خواهیم بود. با خاموش شدن سرورها، ویژگی هایی مانند ساخت مسابقات شخصی، رقابت در جدول اصلی و همچنین شرکت در مسابقات و تورنومنت های آنلاین به طور کامل از کار خواهند افتاد.

همچنین Season Pass ها نیز دیگر به صورت انلاین در دسترس نیستند و تا زمانی که Season Pass شما تمام شود، می توانید از آن در بخش تک نفره و آفلاین بازی استفاده کنید و بعد از تاریخ گفته شده، دیگر هیچ کدام از فابلیت های قبلی در دسترس نخواهند بود. بار دیگر بگوییم که اگر می خواهید بسته های الحاقی بازی و Season Pass های آن را داشته باشید، تا 31 اوت میلادی فرصت دارید.

در خبر دیگری از سونی نیز قرار است که StarBlood نیز روز 25 ژوئیه غیرفعال شود و با توجه به مکانیسم این بازی می توان گفت که دیگر نمی توانید این بازی را اجرا کنید. سونی عادت دارد که بازی های قدیمی را کم کم از فروشگاه خود حذف کند و دسترسی به آن‌ها دیگر امکان پذیر نیست. برای نمونه نسخه های killzone برای همیشه غیر فعال شده اند و البته این اتفاق تنها برای بازی های خود سونی می افتد.

اگر Driveclub را خریداری کرده اید و هنوز فرصت بازی کردن پیدا نکرده اید، باید بگوییم که دست بجنبانید و هنوز تا اواخر شهریور برای لذت بردن از این ماشین سواری جذاب فرصت دارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.