The Last of Us Part 2
یحیی رحیمی

طراحی رابط کاربری بخش ارتقای سلاح های The Last of Us Part 2 لو رفت

یحیی رحیمی 11 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,104 بازدید

یکی از بخش های بزرگ The Last of Us سیستم ترکیب و ارتقای سلاح ها بود و مکانیسم جالبی به بازیکنان اجازه ارتقای سلاح ها را می داد و حالا در ویدیو کوتاهی که توسط استدیو بازی منتشر شده است، می توانیم در گوشه آن سیستم جدید را ببینیم.

جالب است که این خبر توسط ویدیویی از استدیو که برای روز جهانی زن منتشر شده بود به دست آمده است و خود استدیو روحش نیز از این تیزبینی طرفدارانش خبردار نیست. ویدیو استدیو Naughty Dog را نشان می دهد و می توانیم بخش هایی از توسعه The Last of Us Part 2 را ببینیم و به همین دلیل موفق به دریافت چندین اسکرین شات از خود بازی شدیم و البته از روی این تصاویر بسیار سخت است که چیزی در این مورد بفهمیم.

The-Last-of-Us-Part-2-II-Gun-Upgrade-Menu

یک سری طرفداران تیزبین بازی اما در شبکه اجتماعی Reddit یک پست کامل را به این خبر اختصاص داده اند و موفق به تشخیص چندین بخش از بازی شده اند. یکی از جزئیاتی که نسبت به بقیه بیشتر به چشم می آید، رابط کاربری سیستم ارتقای سلاح هاست که در زیر نیز می توانید نمایی از آن را مشاهده کنید. با زوم کردن این عکس می توان به یک سری جزئیات ریز دست یافت و اگر کمی عکس را بهبود ببخشیم، می توانیم چیزی مانند زیر را مشاهده کنیم.

البته قبل از اینکه به کل موضوع بپردازیم، باید از اینکه چهره طراح استدیو را اینقد زوم کرده ایم عذرخواهی کنیم و امیدواریم او ناراحت نشود. در تصویر می توانید ببینید که عبارت Upgrade به بزرگی نوشته شده است و همچنین چندین نوع سلاح کمری نیز نشان داده شده است. دیگر چیزی بعد از آن مشخص نیست. البته بعضی نیز گفته اند که این برای بخش مولتی پلیر است و در حال حاضر چیزی نمی توان گفت.

The-Last-of-Us-Part-2-II-Gun-Upgrade-Menu-UI ENHANCE

حالا اگر در زیر نگاهی به سیستم ارتقای سلاح های The Last of Us بیندازید، می توانید تفاوت را احساس کنید. با مقایسه دو تصویر می توانیم به این نتیجه برسیم که رابط کاربری The Last of Us Part 2 بسیار بهتر از اولین نسخه خواهد بود. طرفداران بازی از هیچ جزئیاتی نمی گذرند و ماه پیش نیز طراحی چهره یکی از طراحان بازی را پیدا کرده بودند. نترسید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

The-Last-of-Us-Gun-Upgrade-Workbench
سیستم قدیمی ارتقای سلاح های The Last of Us

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.