Sekiro Shadows Die Twice
یحیی رحیمی

شایعه: بازی بعدی From Software شبیه Game of Thrones خواهد بود

یحیی رحیمی 10 فروردین 1398 بدون دیدگاه
809 بازدید

From Software اخیرا بازی Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کرده است و موفق به کسب رضایت همگان شده است. این استدیو تصمیم به ساخت یک بازی دیگر گرفته است و به نظر می رسد که این یکی جهان باز باشد و همچنین خالق سری کتاب های Game of Thrones نیز در این پروژه حاضر است و به آن‌ها در ساخت دنیایی شبیه کتاب های خودش کمک خواهد کرد.

این شایعه توسط Liam Robertson مطرح شده است و او قبلا نیز صداقت خود را در این گونه موارد ثابت کرده است. به گفته او بازی جدید استدیو قرار است توسط Bandai Namco منتشر شود و این کمپانی ناشر سری Souls نیز بوده است. این بازی جدید قرار است دارای چندین پادشاهی باشد و بازیکنان قادر به انتخاب یکی از آن‌ها خواهند بود. سپس می توان به دیگر پادشاهی ها حمله کرد و اگر موفق به تسخیر آن سرزمین شویم، قابلیت خاصی دریافت خواهید کرد و در نبردهای بعدی از آن بهره خواهید گرفت.

از دیگر جزئیات بازی می توان گفت که نویسنده و خالق دنیای Game of Thrones به نام George R.R Martin نیز به استدیو From Software در ساخت این بازی کمک خواهد کرد. او که کتاب هایش بسیار پرفروش است و همچنین سریال Game of Thrones نیز طرفداران زیادی دارد، می تواند کمک بسیار بزرگی برای این بازی جدید باشد.

بر اساس گزارش ها او یکی از راوی های اصلی این دنیا خواهد بود و همچنین استدیو نیز تمام تلاش خود را برای یک بازی بی نظیر به کار خواهد بست. Sekiro: Shadows Die Twice همین هفته پیش منتشر شد و میازاکی یک مسیر کاملا جدید را به ما نشان داد و حالا با ساخت این بازی، مشخص نیست که چه بر سر او آمده است و البته خوب است که می بینیم ایده های جدید در حال ورود به این استدیو هستند. نظر شما چیست؟

منبع: GameRevoluiton

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.