judgment
یحیی رحیمی

فروش Judgment بعد از دستگیری بازیگر اصلی به دلیل مصرف موادمخدر سرعت گرفت!

یحیی رحیمی 9 فروردین 1398 بدون دیدگاه
634 بازدید

Judgment بعد از عرضه در ژاپن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و بازیگر اصلی آن به نام Pierre Taki به دلیل مواد مخدر کوکائین بازداشت شد و لطمه زیادی به اسم و رسم این بازی زد. سگا که ناشر بازی است، بعد از این موضوع تصمیم به جمع آوری بازی از قفسه مغازه ها گرفت و حالا به نظر می رسد که این کار باعث سرعت بخشیدن به روند فروش بازی شده است.

سگا در این مورد گفته است که 97 درصد از نسخه های موجود در انبار این بازی تخلیه شده است و تقریبا چیزی از آن در ژاپن نمانده است. توشیهیرو ناگوشی که مسئول اطلاع رسانی کمپانی سگا است در این مورد گفت:

من از فروش سریع بازی شگفت زده شدم و انگار تنها یک دقیقه تا حذف بازی مانده است و همه به خرید آن هجوم برده اند. این کار باعث شد که Judgment به سومین بازی پرفروش فروشگاه آمازون تبدیل شود. البته که من از فروش 97 درصدی بازی خوشحالم و تقریبا انبار جهانی ما خالی شده است.

او البته در مورد قضیه پیش آمده برای صداپیشه اصلی بازی نیز صحبت کرده است:

واقعا از شنیدن اینکه او بازداشت شده است، شگفت زده شدم. بعد از آن ما شروع به بحث در مورد مشکل پیش آمده کردیم و تصمیم گرفتیم که فروش بازی را متوقف کنیم و حتی خود رای به متوقف کردن روند فروش بازی بعد از انتشار گرفتم.
اگر یک بازی قدیمی داشتیم و زمان زیادی از انتشار آن گذشته بود، آنگاه اولویت تصمیم گیری ما متفاوت می شد اما بعد از اینکه تنها چد ماه از انتشار بازی گذشته و شاهد چنین اتفاقی هستیم، به نظرم با مشکلی دیگر مواجه هستیم.

سگا همچنین از انتشار بازی در غرب نیز جلوگیری کرده است و این باعث واکنش طرفداران بازی شده است و بعضی آن را خودکشی قلمداد کرده اند. ناگوشی اما از این واکنش ها خبردار است و به نظر او قعلا راه درستی برای حل این موقعیت پیش آمده وجود ندارد. اوایل ماه میلادی بود که Pierre Taki به دلیل مصرف کوکائین دستگیری شد و بعد از آن بود که فروش Judgment متوقف شد.

قرار است که Judgment روز 25 ژوئن برای PlayStation 4 در غرب نیز منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.