PlayStation 4 Pro
یحیی رحیمی

آپدیت 6.51 کنسول PlayStation 4 منتشر شد: پایداری بیشتر

یحیی رحیمی 9 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,060 بازدید

سونی مدت زیادی است که دیگر آپدیت خاصی برای کنسول دوست داشنتی خود، PlayStation 4 ، بیرون نداده است و این ممکن است به دلیل کار کردن روی نسل بعدی کنسول ها و PS5 باشد. مدت زیادی از اضافه شدن ویژگی های جدید گذشته است و احتمالا سونی با خودش بگویید که همین میزان قابلیت برای این کنسول کافی است و تمرکز حالا باید روی PS5 باشد.

هر چه که باشد به تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول PlayStation 4 منتشر شده است و این آپدیت نیز تنها بهبودهایی در زمینه پایداری و عملکرد دستگاه را به عمل آورده است و در پشت صحنه، باگ ها و گیرهای مختلفی را اصلاح کرده است و البته حرفه های امنیتی مختلفی را نیز قبل از رسیدن دست کسی به آن‌ها برطرف کرده است و ممکن است که هک کردن کنسول در این آپدیت آخری امکان پذیر نباشد و باید امتحان کرد و دید که چه چگونه است.

این آپدیت، رقم نرم افزار کنسول PlayStation 4 را به 6.51 می رساند و نسبت به قبلی چندان بالا نرفته است و در توضحیات خودش نیز تنها بهبود پایداری و عملکرد دستگاه نوشته شده است و این حرف به معنی آن است که در ظاهر تغییری مشاهده نخواهیم کرد و تنها ممکن برای بعضی ها عملکرد دستگاه بالاتر رود. آپدیت قبل اما از این یکی پربار تر بود و حداقل شاهد اضافه شدن بازی از راه دور روی سیستم عامل iOS بودیم و این یکی کار خاصی انجام نمی دهد.

آپدیت در حال حاضر در دسترس است و اگر PlayStation 4 خود را روی Rest Mode قرار داده باشید، این آپدیت به صورت خودکار دانلود و نصب خواهد شد و شما تنها نیاز به تایید نهایی خواهید داشت. در غیر این صورت باید به صورت دستی به بخش آپدیت بروید و خودتان شروع به دانلود کنید. در مورد نسخه های هک شده نیز به هیچ وجه اقدام به آپدیت دستگاه نکنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.