دانلود بازی Assassin's Creed III Remastered برای PC
دانلود بازی Assassin's Creed III Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Assassin’s Creed III Remastered برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1398 249 دیدگاه
92,289 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassin’s Creed III Remastered برای کامپیوتر

کمتر فردی پیدا می‌شود که سری بازی‌های Assassin’s Creed را نشناسد و این فرقه قاتلان برای همیشه میان دل گیمرها جابازکرده‌اند. نسخه سوم این سری با یک تغییر بزرگ آغاز شد و جای آن اتزیوی دوست‌داشتنی یک کاراکتر جدید به نام کانر را مشاهده کردیم و او نیز به‌خوبی توانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند. بازی ما را به حوادث پیرامون انقلاب آمریکا می‌برد و این بار کانر باید جا پای قاتلان قدیمی بگذارد و انقلاب آمریکا را به سمت پیروزی و رهایی از چنگال یانکی‌ها بکشاند. در این میان با مفاهیمی مانند آزادی روبه‌رو می‌شویم و داستان ما را به‌خوبی درگیر خود می‌کند. یوبی‌سافت اخیراً رو به ریمستر بازی‌های خود رو آورده است و حالا نوبت به Assassin’s Creed 3 رسیده است و مطمئناً جلوه‌های بصری بهبودیافته بازی، بازیکنان قدیمی و جدید را به سمت خود خواهد کشاند.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

بازی Assassin’s Creed III Remastered توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Assassin’s Creed III Remastered با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

بازی شاید برای بسیاری آشنا باشد و یک‌بار هم که شده تا آخر رفته باشید اما باید بگوییم که با یکی از تجربه‌های فوق‌العاده داستانی مواجه هستید و این بار انقلاب آمریکاست که منتظر عمل شماست و باید مسئولیت عظیمی را به دوش بکشید و بالاخره به آزادی معنای دیگری ببخشید. نسخه ریمستر شده بسته‌های الحاقی را نیز به همراه دارد و یوبی‌سافت تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان نسل حاضر به خرج داده است. Assassin’s Creed 3 Remastered به تمام جنبه‌های مختلف انقلاب آمریکا می‌پردازد و جنگ‌های دریایی و میان کشتی‌ها نیز یکی از بخش‌های جذاب آن است و هیجان را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. در نسخه ریمستر شده شاهد بهبودهای زیادی در زمینه گیم پلی هستیم و حالا مخفی‌کاری‌ها به سبک بازی‌های نسل هشتم بازسازی‌شده است و هنوز می‌توانید آن دنیای ناب آمریکای قرن 17 میلادی را به‌خوبی حس کرد و از آن لذت ببرید.

یوبی‌سافت در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیک بازی تمام تلاشش را به خرج داده است و می‌توانید از کیفیت 4k و البته پشتیبانی از HDR لذت ببرید و غرق در جنگل‌ها و چشم‌اندازهای شهر بوستون آمریکا شوید. Assassin’s Creed 3 Remastered هر آنچه در سال 2013 ارائه داده بود را بامزه و طعم جدیدی به خورد ما داده است و می‌توانیم یک تجربه نسل هشتمی از انقلاب آمریکا و رخدادهای پیرامون فرقه قاتلان داشته باشیم. موسیقی دوست‌داشتنی بازی خاطرات زیادی را زنده می‌کند و هنگام نبردها هیجان را به رگ‌های شما تزریق می‌کند. شاید برای یک‌بار هم که شده Assassin’s Creed 3 را تجربه کرده باشید اما تجدید خاطره آن‌هم باکیفیت بسیار بالاتر ضرری به آدم نمی‌زند و می‌تواند تجربه خوشایندی برای شما باشد.

مبارزات بخش جدانشدنی Assassin’s Creed است و نغمه مرگ همه جای این سرزمین بزرگ شنیده می‌شود. این شما هستید که در تاریخ فراخوانده شده‌اید و باید یک انقلاب را پیش ببرید. این بار تاریخ را خودتان خواهید نوشت، مواظب تصمیمات خود باشید که چشمان یک ملت به دستان شماست!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Graphic Card : Nvidia GeForce GTX 660 2GB or AMD Radeon R9 270X 2GB
Direct X: Version 11
FREE DISK SPACE: 46 GB

سیستم پیشنهادی :

CPU: Intel Core i7 3770K @ 3.5 GHz, AMD FX 8350 @ 4.0 GH
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Graphic Card : Nvidia GeForce GTX 970 4GB or AMD Radeon R9 290X 4GB
Direct X: Version 11
FREE DISK SPACE: 46 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In September 2018, a remastered edition of Assassin’s Creed III was announced as a downloadable add-on to Assassin’s Creed Odyssey. The remastered version was confirmed by Ubisoft to contain enhanced visuals, a brand-new graphics engine relying on physics-based lighting, brand new character models, several tweaked or heavily-modified game mechanics and brand new native 4K resolution scaling. The remastered version of the game is set to be released on March 29, 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One, both as a downloadable add-on to Odyssey and a stand-alone game. A Nintendo Switch version will release on May 21, 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 249 دیدگاه
  • Avatar

    عمیر

    مهمان

    من با رم 4 اینو بازی کردم فشار بخورید. میشه بگید از کجا باید مشخصات لبتابم رو بفهمم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یک عدد سیب

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم این بازی روی این سیستم با چه گرافیکی اجرا میشه
    Ram:8
    CPU: i3 10100f
    Graphic card: Rtx 1050 ti

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یک عدد سیب

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت خوبی اجرا میشه

  • Avatar

    Saman

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    این فایل انتخابی فیتگرل یا همون ac liberation رو باید باید بعد نصب بازی اکسترکت کنم و توی محل نصب کپی کنم یا با همون فایل های اصلی استخراجش کنم بعد بازی رو نصب کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Saman

      پشتیبانی

      قبل از نصب باید در کنار ستاپ فیتگرل قرار دهید سپس بازی را نصب کنید

  • Avatar

    Ghazal

    مهمان

    سلام. من بازی رو که نصب کردم بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا شد اما بعد از یکی دو روز خود بخود ‍پرید و بعد از اون دیگه نصب نمیشه. نصبش که تموم میشه، فقط گزینه uninstall داره و فایل خود بازی رو حذق میکنه. کاری هست که بتونم بکنم تا اجرا بشه؟
    سیستمم Windows 10/ RAM 16/ NVIDIA geforce gtx/ I7 هست.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ghazal

      پشتیبانی

      سلام
      آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر را بررسی کنید
      کارت گرافیک خود را آپدیت کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 249 دیدگاه