Cyberpunk
یحیی رحیمی

استدیو CD Projekt RED: حضور ما در E3 2019 مهمترین در تاریخ استدیو خواهد بود

یحیی رحیمی 8 فروردین 1398 بدون دیدگاه
652 بازدید

سال پیش بود که استدیو CD Projekt RED با حضور در کنفرانس E3 و نشان دادن گیم پلی بازی در حال ساختشان، Cyberpunk 2077، صنعت بازی های ویدیویی را تکان داد و کسی باور نمی کرد که این استدیو در حال ساخت چنین پروژه عظیمی باشند. حالا امسال قرار است که این استدیو مرزهای سال پیش را جا به جا کند و مهم ترین کنفرانس در تاریخ این کمپانی را اجرا کند.

CD Projekt RED چند روز پیش در حین کنفرانس مالی خود از برنامه های آینده صحبت کرده است و به خصوص اطلاعاتی در مورد E3 2019 در اختیار ما گذاشته است. استدیو گفته است که حضور آن‌ها در E3 سال پیش اتفاق بزرگی بوده است و حالا قرار است که E3 2019 مهم ترین حضور این استدیو در تاریخ E3 باشد. مدیر استدیو به نام Adam Kicinski به E3 امسال بسیار خوشبین است و همچنین یک مراسم بسیار بزرگ را تدارک دیده است و حتما توصیه کرده است که مراسم آن‌ها را ببینیم.

سوال اینجاست که CD Projekt RED به دنبال چه چیزی است و می خواهد چه بازی را به ما نشان دهد؟ پاسخ اصلی قطعا Cyberpunk 2077 است و مطمئنا بخش های زیادی از این بازی علمی تخیلی را خواهیم دید و اگر خوش شانس باشیم، شاید به پاسخ سوال های بزرگمان در مورد این عنوان نیز برسیم و حداقل تاریخ انتشار آن را بفهمیم. گزارش های زیادی در مورد روند توسعه بازی وجود دارد و اگر خوش شانس باشیم، می توانیم تابستان شاهد عرضه Cyberpunk 2077 باشیم.

بعضی گمانه زنی ها نیز صحبت از یک بازی دیگر دارند و تعدادی نشانه و سرنخ وجود دارد که ربطی به Cyberpunk 2077 ندارد و به همین دلیل بسیاری باور دارند که احتمالا امسال از پروژه بعدی این استدیو نیز خبردار خواهیم شد. به نظر شما این استدیو خوش نام چه برنامه هایی در سر دارد؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.