Sekiro Shadows Die Twice
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Sekiro: Shadows Die Twice در صدر

یحیی رحیمی 6 فروردین 1398 بدون دیدگاه
673 بازدید

اولین هفته از انتشار بازی محبوب Sekiro: shadows die twice گذشت و شاهد آن بودیم که آخرین ساخته میازاکی مشهور موفق به کسب مقام اول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا شده است. به نظر می رسد که استدیو From Software موفقیت خوبی به دست آورده است و اولین هفته را پرقدرت شروع کرده است.

هفته پیش از روزهای اول انتشار The Division 2 بود و به همین دلیل رقابت سختی بین این دو بازی بزرگ در گرفت و Sekiro: Shadows Die Twice موفق به راندن آخرین ساخته یوبی‌سافت به مقام دوم شد. حالا طبق آمار و ارقام منتشر شده، Sekiro دومین بازی استدیو است که موفق به کسب پرفروش ترین بازی هفتگی بریتانیا شده است و آخرین بار این Dark Souls III بود که مقام اول را به دست آورد.

در مورد بقیه بازی های موجود در لیست باید بگوییم که تقریبا چیزی مشابه هفته پیش را شاهد هستیم. در ابتدا FIFA 19 که یار جدانشدنی این لیست است به مقام سوم دست پیدا کرده است و دو بازی مشهور Rockstar Games به نام های Grand Theft Auto V و Red Dead Redemption 2 نیز به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند. یکی از جالبترین بخش های جدول این هفته اما Battlefield 5 است که دوباره به 40 بازی پرفروش بازگشته است و حالا در جایگاه 18 ام جا خوش کرده است.

دلیل اینکه Battlefield 5 موفق به بازگشت به این مقام شده است، این است که از امروز قادر به تجربه بخش بتل رویال بازی به نام Firestorm هستیم و همین باعث شده است که این شوتر جذاب دوباره سر زبان ها بیفتد و باید دید که این روند به چه شکلی خواهد بود و آیا این بازی موفق به بازگشت به 10 بازی برتر هفته خواهد بود یا خیر. در ادامه می توانید لیست کامل 10 بازی پرفروش این هفته انگلستان را مشاهده کنید.

  1. SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE
  2. TOM CLANCY’S THE DIVISION 2
  3. FIFA 19
  4. GRAND THEFT AUTO V
  5. RED DEAD REDEMPTION 2
  6. MARIO KART 8 DELUXE
  7. THE LEGO MOVIE 2 VIDEOGAME
  8. FORZA HORIZON 4
  9. FAR CRY NEW DAWN
  10. NEW SUPER MARIO BROS. U DELUXE

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.