PUBG
یحیی رحیمی

PUBG دوسالگی خود را با اهدای آیتم های رایگان جشن گرفت

یحیی رحیمی 5 فروردین 1398 بدون دیدگاه
555 بازدید

دوسال از انتشار یکی از بازی هایی که برای همیشه صنعت بازی های ویدیویی را تغییر داد گذشته است و کسی فکرش را نمی کرد که بازی PUBG بتواند این چنین موفقیتی به دست بیاورد و نه تنها بازیکنان، بلکه توسعه دهنده ها را نیز به سمت خودش بکشاند.

استدیو توسعه PlayerUnknown’s Battleground برای تولد دوسالگی بازی، دست به کار جالبی زده است و برای تشکر از بازیکنانی که از از ابتدا تا به حال همراه بازی بوده اند، آیتم های داخل بازی رایگان و البته یک کلاه لبه دار با عدد شماره 2 به معنی دوسالگی دانلود بازی PUBG اهدا کرده است.

استدیو بازی به دلیل تولد دوسالگی PUBG، پیامی برای بازیکنان منتشر کرده است و از همه بازیکنان تشکر کرده است. آن‌ها گفته اند که شاهد یک انقلاب در زمینه ژانر بتل رویال بوده اند و از بازیکنان توسط نسخه های بتا، چیزهای زیادی یاد گرفته اند و اینکه از عنوان کوچکی شروع کرده اند و به چنین جایی رسیده اند، بسیار هیجان انگیز و جالب است. استدیو در ادامه گفته است که از اوایل 2018 تا به حال مشکلات زیادی را رفع کرده است و پایداری بازی را فوق العاده بالا برده است.

pubg-2-year-anniversary-hat

PUBG Corp در ادامه گفته است که تمامی این دستاوردها بدون وجود بازیکنان و حمایت های زیاد آن‌ها قابل به دست آوردن نبود و حالا به همین دلیل یک آیتم خاص که یک کلاه کپ با نشان دو سالگی PUBG است را در اختیار بازیکنان قرار داده است. استدیو از ماه نوامبر گذشته تا به حال، استراتژی خود را تغییر داده است و آن را بر محور پایداری و اصلاح بازی گذاشته است.

برای دریافت این کلاه، اگر کاربر کنسول هستید، می توانید بین روزهای 9 آوریل تا 7 مه آن را دریافت کنید و برای کاربران PC نیز از 27 مارس تا 24 آوریل قادر به اضافه کردنش خواهند بود. استدیو در آخر قول داده است تا اصلاحات زیادی در مورد نقشه Erangel انجام دهد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.