Call of Duty Infinite Warfare
یحیی رحیمی

نسخه سال 2019 بازی Call of Duty دارای بخش بتل رویال نخواهد بود

یحیی رحیمی 5 فروردین 1398 2 دیدگاه
560 بازدید

استدیو Treyarch و کمپانی Activision در آخرین ساخته خودشان به نام Call of Duty : Black Ops 4 به طور کامل از بخش داستانی و آفلاین صرف نظر کردند و به جای آن شاهد اضافه شدن Blackout بودیم که ما را به ژانر محبوب و جدید بتل رویال برد.

برای بسیاری از طرفداران این جای سوال بود که آیا همیشه روند ساخت Call of Duty به این شکل خواهد بود و دیگر هیچ وقت بخش داستانی نخواهیم داشت؟ Activision اما اخیرا تایید کرده است که نسخه سال 2019 بازی Call of Duty که توسط استدیو Infinity Ward توسعه خواهد یافت، دارای بخش داستانی خواهد بود و این بخش دوباره بازخواهد گشت.

اما بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است به نظر می رسد که برای برگرداندن بخش Campaign، باید قید قسمت بتل رویال بازی را زد و احتمالا بخش Blackout دیگری را شاهد نخواهیم بود و ممکن است که در Black Ops بعدی دوباره آن را ببینیم.

بر اساس گزارش منتشر شده، هیچ گونه حالت بتل رویالی در Call of Duty 2019 وجود نخواهد داشت و به جای آن یک بخش تک نفره را شاهد خواهیم بود و مانند همیشه نیز مودهای آنلاین جذاب و البته Co-Op در بازی حاضر خواهند بود. بخش مولتی پلیر نیز قرار است که مکانیسم Specialist را حذف کند و تجربه قدیمی و سال های قبلی Call of Duty را بازگرداند.

علاوه بر اینها Activision اخیرا اعلام کرده است که Call of Duty: Mobile در دسترس بازیکنان iOS و اندروید قرار گیرد و بخش بتل رویال نیز برای این بازی تبلیغ شده است. این ژانر بیشتر از PC ها روی موبایل موفق بوده است و احتمالا Activision تصمیم به اجرای آن روی موبایل ها گرفته باشد و فعلا هر آنچه گفتیم در حد گمانه زنی و شایعه است و نباید آن را جدی گرفت. برای خبرهای بیشتر همراه ما باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام ببخشید بخش آفلاین هم داره call of duty

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان

      پشتیبانی

      سلام
      بخش زامبی