Halo 5 Guardians
یحیی رحیمی

343 Industries برنامه‌ای برای اضافه کردن Halo 5 به Master Chief Collection ندارد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1398 بدون دیدگاه
654 بازدید

چند هفته پیش بود که در طی برنامه ویدیویی Inside Xbox شاهد معرفی Master Chief Collection برای PC بودیم و مهم تر از همه Halo Reach نیز در میان این کلکسیون جذاب خواهد بود. با اضافه شدن نسخه Reach، تنها غایب بزرگ Halo 5 است و حالا استدیو 343 Industries که مسئول توسعه سری بازی های Halo است، گفته است که برنامه ای برای اضافه کردن این بازی به لیست ندارد.

در طول یک جلسه پرسش و پاسخ در شبکه اجتماعی Reddit، مدیر بخش کاربران این استدیو خوش نام به سوالهای پیرامون انتشار Master Chief Collection برای PC جواب داد. بسیاری از سوال ها پیرامون نسخه Reach بود و بسیاری نیز برایشان سوال بود که آیا Halo 5 در این میان خواهد بود یا خیر. مدیر بخش کاربری استدیو نیز در این مورد گفت که تمرکز آن‌ها روی آوردن MCC و Reach به PC است و هیچ برنامه ای برای انتشار Halo 5 ندارند.

با اینکه او گفته است که هیچ برنامه ای برای انتشار Halo 5 روی PC ندارد اما به معنی آن نیست که احتمال انتشار آن در آینده وجود نداشته باشد. ممکن است بعد از آنکه Master Chief Collection منتشر شد، آنگاه مایکروسافت به فکر اضافه کردن Halo 5 نیز بیافتد. اگر به چند وقت پیش برگردیم، هیچ کسی فکرش را نمی کرد که Master Chief Collection برای PC منتشر شود و چنین احتمالاتی در صنعت بازی های ویدیویی همیشه وجود داشته اند.

Halo بزرگ ترین فرانچایز اختصاص مایکروسافت است و بخش مولتی پلیر آن نیز واقعا به یاد ماندنی و فوق العاده است و انتشار این بازی برای PC می تواند طرفداران فرانچایز را بسیار خوشحال کند. Master Chief Collection در حال حاضر برای Xbox One در دسترس است و با توجه به گزارش ها، امسال شاهد عرضه آن برای PC نیز خواهیم بود. بازی هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و قیمت آن نیز 30 دلار گزارش شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.