bfv-firestorm 2
یحیی رحیمی

Battlefield 5 Firestorm با 16 سلاح اصلی، آیتم های کشتار جمعی و گجت های نام آشنا همراه خواهد بود

یحیی رحیمی 3 فروردین 1398 بدون دیدگاه
835 بازدید

DICE بالاخره از بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 رونمایی کرد و با آخرین آپدیت منتشر شده نیز آن را اضافه کرده است وفعلا باید تا چند روز آینده منتظر ماند و آن را در واقعیت چشید. به تازگی جزئیاتی از سلاح های بخش Firestorm منتشر شده است و حالا ما اینجا هستیم تا شما را در این مورد آگاه سازیم.

در Battlefield 5 Firestorm با دست خالی به زمین مسابقه خواهید رفت و این به معنی آن است که در ابتدا تنها تعداد اندکی از تجهیزات ریخته شده روی زمین را دریافت خواهید کرد و خوشبختانه تعداد زیاد مختلفی از سلاح ها در دسترس هستند و می توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید و البته نرخ کمیاب بودن آن‌ها نیز با دیگری متفاوت است و در آن واحد نمی توانید بهترین تفنگ موجود را دست بگیرید.

این حرف را جدی بگیرید: در ابتدا نمی توانید آیتم های زیادی را با خود حمل کنید و دستتان بسته است و شخصیت شما تنها قادر به حمل 2 سلاح اصلی و یک تفنگ کمری خواهد بود. این باعث می شود که شما را به فکر بیندازد و در نتیجه باید با خودتان بگویید که کدام یک از این سلاح ها به درد من می خورد و ممکن است به من یاری برساند. شما همچنین قادر به حمل 4 نوع گلوله مختلف هستید و هر کدام از آن‌ها مخصوص تفنگ خودش است و کالیبر مخصوص خود را دارد.

BFV_Firestorm

در مورد گجت های موجود باید بگوییم که ابتدا تنها 4 جایگاه برای دریافت گجت دارید و این 4 جایگاه را باید به آیتم های بهبود دهنده، یکی برای نارنجک ها و دو تای دیگری نیز هر چه که دلتان بخواهد! یادتان باشد که با پیدا کردن کوله پشتی ها حمل تجهیزات، می توانید آیتم های بیشتری جمع کنید و شانس زنده ماندن خودتان را بالا ببرید.

وقتش رسیده است که کمی وارد جزئیات شویم. سلاح نیمه اتومات موجود در Battlefield 5 Firestorm عبارتند از MP40، Sumi KP/-31، STEN و M1928A1 که همگی آن‌ها سلاح های خوش دستی هستند و بسیار کاربردی. در مورد سلاح های با برد بالاتر باید بگوییم که Gewehr 43، M1A1 Carbine، StG 44 و Gustloff Prototype در اختیار شما هستند و می توانید به خوبی از آن‌ها بهره بگیرید.

دیگر سلاح ها در منبع خبری موجود است و اگر علاقه مند هستیم می توانید آن‌ها را ببینید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.