PlayStation-State-of-Play
یحیی رحیمی

برنامه ویدیویی معرفی بازی‌های جدید سونی به نام State of Play دوشنبه پخش خواهد شد

یحیی رحیمی 3 فروردین 1398 بدون دیدگاه
572 بازدید

سونی چند ماه پیش بود که اعلام کرد دیگر در رویداد بزرگ E3 شرکت نخواهد کرد و به جای آن خودش یک کنفرانس جداگانه برگزار خواهد کرد و نیازی به E3 ندارد. حالا به نظر می رسد سر و کله این کنفرانس پیدا شده است و سونی نیز مانند مایکروسافت و نینتنندو، یک برنامه جداگانه برای معرفی بازی های جدید به نام State of Play برگزار خواهد کرد و چه زمانی بهتر از شب دوشنبه!

سونی به طور رسمی اعلام کرده است که State of Play یک رویداد نمایش ویدیویی از محصولات PlayStation خواهد بود. دقیقا چیزی مانند Nintendo Direct یا حتی Inside Xbox مایکروسافت. این راه جدیدی است که سونی برای ارتباط و صحبت کردن با مشتریان به صورت مستقیم پیش گرفته است و ما را از برنامه های جدید آگاه خواهد کرد. بهترین بخشش اینجاست که اولین قسمت از این برنامه به زودی و روز 25 مارس پخش خواهد شد.

اما صحبت اصلی این است که سونی در این برنامه برای ما چه دارد؟ در حال حاضر اطلاعات بسیار کلی هستند و بر اساس گزارش های منتشر شده، اولین برنامه پیرامون نرم افزارهای PS4 و PS VR خواهد بود و شاهد تریلرها و گیم پلی های جدیدی از بازی های منتشر نشده خواهیم بود.

مثلا MLB The Show 19 هفته بعد منتشر خواهد شد و Days Gone نیز ماه آینده و ممکن است که از هر دوی آن‌ها در این برنامه جدید بشنویم. البته فکر نمی کنم که تاریخ انتشار بازی مانند Death Stranding را بفهمیم و تازه The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima نیز از سال گذشته، هیچ خبری کف دست ما نگذاشته اند. سونی گفته است که State of Play برای مدت ها ادامه خواهد داشت و تا اواخر امسال شاهد اپیزودهای آن خواهیم بود.

چند روز دیگر منتظر خبرهای جذاب و جدید از سونی باشید و پارسی گیم را دنبال کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.