epic games store
یحیی رحیمی

Epic: اتفاقی که برای Metro Exodus افتاد را دیگر تکرار نخواهیم کرد

یحیی رحیمی 3 فروردین 1398 بدون دیدگاه
716 بازدید

فروشگاه Epic Games از زمان شروع به کار خودش، قراردادهای اختصاصی زیادی به ثبت رسانده است و بسیاری از کمپانی های نشر بازی را مجاب به اتنشار بازی خودشان تنها روی فروشگاه خودش کرده اش است. یکی از این بازی ها اما Metro Exodus است که اتفاقی عجیب تر از همیشه برایش اتفاق افتاد.

اگر در مورد اتفاقی که برای Metro Exodus افتاد ناآشنا هستید، باید بگوییم که این بازی برای ماه ها روی فروشگاه استیم وجود داشت و حتی پیش خرید آن نیز در دست بود. بعد از آن بود که به یک باره بازی از فروشگاه استیم حذف شد و چند روز بعد، سر از فروشگاه Epic Games در آورد و به یکی از انحصاری های آن تبدیل شد!

بسیاری از افرادی که می خواستند بازی را از استیم خریداری کنند، در شک فرو رفتند و البته Deep Silver در نهایت افرادی که بازی را پیش خرید کرده بودند را مورد لطف خود قرار داد. حالا که رویداد GDC برپاست، خبرنگاران فرصت کرده اند و توانسته است که دلیل این کار را از Epic بپرسند. مدیر فروشگاه در این مورد گفته است که:

ما نمی خواهیم هیچگاه این کار را تکرار کنیم. ماه ها بود که با آن‌ها مذاکره و بحث می کردیم و آن‌ها در آخرین لحظات تصمیم خود را اعلام کردند و این طور نبود که عمدا این کار را کنیم و بلکه زمان بندی و اهمیت کار برای کسب و کار آن‌ها باعث این اتفاق شد. ما تصمیم گرفتیم که همراه هم کار را پیش ببریم و هر دو می دانستیم که امکان بروز مشکلاتی در زمینه ارتباطات و کاربران پیش خواهد آمد.

ما زمان زیادی را برای فکرکردن پیرامون این کار صرف کردیم و هیچ گاه دیگر به این شیوه عمل نخواهیم کرد. من فکر می کنم در موقعیتی نیستیم که دوباره این کار را انجام دهیم و زیرا که حالا جان گرفته ایم و می توانیم با هر کسی که بخواهیم کار کنیم. شاید بهتر بود تصمیم خود را زودتر می گرفتیم و برای بازی های دیگر این کار را می کنیم.

او در ادامه گفته است که احتمالا فروشگاه از بازی های اختصاصی دست بردارد و دیگر این کار را انجام ندهد. باید دید که چه در پیش ماست و فعلا فروشگاه Epic Games میان کاربران جا باز کرده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.