life-is-strange-2
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار قسمت های سوم تا پنجم بازی Life is Strange 2 مشخص شد

یحیی رحیمی 2 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,736 بازدید

سری بازی Life is Strange به خوبی میان دل طرفداران خود جا باز کرده است و با آن نسخه اولیه بازی و داستان دوست داشتنی اش، خاطرات خوبی را برای ما ساخته است. نسخه دوم بازی اما ما را با داستان دو برادر آشنا کرد و حالا استدیو بازی خبر از انتشار قسمت های جدید آن در آینده ای نزدیک داده است.

به نظر می رسد که Life is Strange 2 از آنچه فکر می کردیم طولانی تر باشد و بعد از درخواست های زیاد بازیکنان، بالاخره زمان انتشار قسمت های سوم تا پنجم بازی توسط Square Enix و Dontnod Entertainment مشخص شد و حالا دید بازتری نسبت به بازی و آنچه پیش روی ماست داریم.

قسمت سوم Life is Strange 2 که Wastelands نام گرفته است، قرار است روز نهم ماه مه میلادی در اختیار بازیکنان قرار گیرد و نسبت به قسمت دوم، یک تاخیر 4 ماهه را شاهد هستیم و همین کمی بازیکنان را ناراحت کرده بود. قسمت های چهارم و پنجم نیز قبل از اتمام سال 2019 منتشر خواهند شد.

Life is Strange 2 ep 3 to 5 در مورد تاریخ انتشار قسمت چهارم باید بگوییم که نسبت به قسمت سوم باید زمان کمتری صبر کنید و روز 22 اوت میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. بالاخره آن و پنجمین قسمت بازی نیز سوم دسامبر منتشر خواهد شد و قبل از اینکه سال 2019 تمام شود، شاهد اتمام کلی Life is Strange 2 خواهیم بود.

در کل می توان گفت که انتشار کلی Life is Strange 2 حدود 14 ماه طول کشیده است و نسبت به فصل اول، این زمان بیشتر شده است و این مدت زمان زیادی ممکن است به گسترده تر کردن بازی و افزودن محتواهای بیشتر برگردد. همان طور که می دانید، زمان توسعه بیشتر به معنی کیفیت گرافیکی بالاتر است.

Life is Strange 2 در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و همچنین رایانه های ویندوزی و مک در دسترس است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.