Vampire-the-Masquerade-Bloodlines
یحیی رحیمی

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 توسط Paradox Interactive معرفی شد

یحیی رحیمی 2 فروردین 1398 بدون دیدگاه
5,064 بازدید

تقریبا 15 سال از انتشار اولین نسخه بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines برای رایانه های شخصی می گذرد و آن زمان بسیاری دیوانه سبک نقش آفرینی این بازی شدند و حالا به نظر می رسد که نسخه بعدی این بازی به زودی منتشر شود و شاهد معرفی آن توسط استدیو Paradox Ineractive بودیم. قرار است که بازی در سال 2020 برای هر دو کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود.

این بازی قرار است توسط Hardsuit Labs توسعه پیدا کند و همکاری میان این استدیو با Paradox تقریبا سال گذشته شکل گرفت و از آن زمان شایعاتی پیرامون نسخه جدید شنیده شود. Paradox Interactive در سال 2015 استدیو White Wolf را خریداری کرد و از آن زمان تا به حال کاری به بازی های آن نداشته است و به نظر می رسد که حالا فرصت بازگشت به گذشته فرا رسیده است.

تقریبا سال پیش بود که مدیرعامل قبلی این کمپانی خبر از کار کردن روی عنوان های استدیو تازه خریداری شده داد و در میان آن‌ها نام Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از همه بیشتر می درخشد. Brian Mitsoda که طراح اصلی داستان نسخه اول بازی است، به تیم توسعه نسخه دوم بازگشته است و او امید زیادی برای ساخت یک داستان فوق العاده دارد و هدفش اما تکرار حس و حال نسخه اول است.

اگر Vampire: The Masquerade – Bloodlines را بازی کرده باشید، حس و حال تاریک و آن طنز تلخ را حتما به یاد دارید و این دقیقا همان المان هایی بود که بازیکنان را عاشق خودش کرد. نسخه دوم Vampire: The Masquerade – Bloodlines قرار است در شهر سیاتل آمریکا روایت شود و بازیکنان را در میانه یک جنگ تمام عیار بین خوناشام ها و انسان ها قرار می دهد. داستان بازی قرار است به صورت پویا باشد و در نتیجه تصمیمات بازیکن تاثیر زیادی روی پیش روی داستان دارد.

در مورد گیم پلی باید بگوییم که استدیو تصمیم گرفته است تا مبارزات نزدیک به هم و سرعتی باشند و همچنین دوربین بازی نیز اول شخص است. بازی در کنفرانس GDC امسال معرفی شده است و اوایل سال 2020 نیز برای کنسول های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.