xbox_one_e3_2018
یحیی رحیمی

رئیس Xbox: گوگل حضور بزرگی در GDC داشت ما نیز E3 را منفجر خواهیم کرد!

یحیی رحیمی 2 فروردین 1398 بدون دیدگاه
635 بازدید

دیشب مراسم گوگل در GDC 2019 برگزار شد و شاهد ورود رسمی این کمپانی به عرصه بازی های ویدیویی و معرفی پلتفرم Stadia بودیم. این پلتفرم قرار است آینده گیمینگ باشد و بتوان با هر دستگاهی که باشد، از بازی های ویدیویی لذت برد. فیل اسپنسر حالا به مراسم گوگل واکنش نشان داده است و قول داده است که این کمپانی نیز حضوری به همین شکل را در E3 امسال داشته باشد.

جالب است که با معرفی Stadia، یک ایمیل به کارمندان Xbox فرستاده شده است و گوگل در این ایمیل از Stadia گفته است و این پلتفرم را نتیجه پیگیری راهی عنوان کرده است که 2 سال قبل شروع کرده اند. اسپنسر اما از محتوای ایمیل شگفت زده نشده است و چنین پلتفرمی در ذهن همه خود را جا کرده است. او بیشتر از اتصال بین یوتوب و Google Assistant و البته کنترلر وای فای معرفی شده شگفت زده شده است.

اسپنسر باور ندارد که یک حریف بزرگ و رقابتی وارد میدان شده است و این احتمالا به دلیل این است که خود مایکروسافت در حال کار روی پروژه فضای ابری خود و البته سرویس های جالبی مانند Xbox Game Pass و عرضه Xbox Live برای کاربران بیشتری است و نمی خواهد میدان را از دست دهد و تمام تلاش خود را برای کشاندن توجه بازیکنان به کار خواهد بست.

اما فعلا قرار نیست که جزئیاتی از برنامه های مایکروسافت دریافت کنیم و این مراسم E3 امسال است که قرار است ما در جریان سورپرایزهای جدید قرار دهد. اسپنسر در این مورد گفت:

Phil Spencerگوگل امروز کنفرانس بزرگی داشت و ما چند ماهی تا E3 برای تکرار این کار زمان داریم. باید مشتاق بمانیم و همچنین تمرکز اصلی خود را روی مشتریان قرار دهیم. ما محتوا، جامعه و تیم فضای ابری و البته استراتژی مشخصی در دست داریم و همان طور که مدت هاست می گویم، همه چیز به اجرا بستگی دارد و امروز اجرای درست از همه چیز اهمیت بیشتری دارد.

اسپسنر همیشه تاکید زیادی روی بازی توسط فضای ابری داشته است و می خواهد که کاربران هر جا که باشند و توسط هر دستگاهی که باشد، از بازی ها لذت ببرند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.