metro-exodus
یحیی رحیمی

فروش Metro Exodus روی Epic Games Store دو برابر نسخه قبلی روی استیم است

یحیی رحیمی 1 فروردین 1398 بدون دیدگاه
751 بازدید

تقریبا یک ماه از انتشار Metro Exodus گذشته است و به نظر می رسد که انتشار بازی روی فروشگاه Epic Games Store یک موفقیت بوده است. همین دسامبر ماه پیش بود که Epic Games Store شروع به کار کرد و این فروشگاه از آن زمان میزبان بازی های اختصاصی خوبی بوده است. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، اتشار Metro Exodus روی این فروشگاه موفقیت آمیز بوده است و تمامی تلاش ها ننتیجه بخش بوده اند.

در طول مراسم GDC 2019 بود که Epic Games اطلاعاتی در مورد بازی های مختلف به اشتراک گذاشت و به نظر می رسد که چندین بازی اختصاصی دیگر در صف اتنشار برای این فروشگاه باشند. یکی از این بازی ها Control است که از E3 سال قبل تا به حال توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و همچنین The Outer Worlds. در این میان کمپانی از Metro Exodus حرف زد و آمار و ارقام جالبی را در این مورد به اشتراک گذاشت. به طور کلی می توان گفت که Metro Exodus حدود 2.5 برابر بیشتر از نسخه قبلی خود روی فروشگاه استیم به فروش رفته است. نسخه قبلی بازی Metro: Last Light نام داشت و برای مدت زیادی است که روی فروشگاه استیم قرار دارد.

هنوز اعداد دقیق در این مورد منتشر نشده اند و اگر به ماه قبل برگردیم، همه می گفتند که انتشار Metro روی فروشگاه Epic یک ریسک بزرگ است و حتی خالق داستان این سری بازی نیز معتقد بود که انتشار آن روی Epic Games Store باعث مرگ این فرانچایز خواهد شد و حالا می توان گفت که تمامی آن صحبت ها نادرست بوده اند و میزان فروش بازی نشان دهنده موفقیت همکاری بین دو کمپانی بوده است.

فروشگاه Epic در ادامه گفته است که مجانی کردن دو عنوان Subnautica و Slime Rancher باعث دانلود بیش از 4.5 میلیون کاربر شده است و این آمار تنها در دو هفته به ثبت رسیده اند و شایسته احترام است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.