IGI_origins
یحیی رحیمی

بازگشت I.G.I در سال 2021: ایده ها و نظرات خود را به توسعه دهنده برسانید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,324 بازدید

یکی از آن بازی هایی که تمام ایرانی ها را با خودش درگیر کرده است، قطعا I.G.I است و این بازی با دو نسخه رسمی که از خودش منتشر کرد، دنیا و کودکی ما را تغییر داد. چه کسی فکرش را می کرد یک جاسوس و مامور خبره بتواند این چنین خاطراتی برای ما بسازد. بالاخره قرار است I.G.I به میان طرفداران خود بازگردد و تنها لازم است تا سال 2021 برای دیدن دوباره این بازی صبر کنیم.

به نظر می رسد که استدیو Toadman Interactive حقوق ساخت و توسعه شوتر تاکتیکی را به دست آورده است و استدیو جدید قول داده است که بازی را دقیقا مطابق نسخه های قبلی بسازد و البته فعلا چیزی از I.G.I Origins نمی دانیم و تنها یک تاریخ مبهم در دست داریم و به نظر می رسد که بازی هنوز راه زیادی تا انتشار داشته باشد. قرار است که تمرکز اصلی روی سازمان I.G.I باشد و همچنین بازی به نسخه های قبلی خود کاملا وفادار است.

استدیو در این مورد گفته است که هنوز در حال طی کردن مراحل اولیه و پروتوتایپ است. استدیو فعلا یک نسخه اولیه از بازی را توسعه داده است و در حال ایده پردازی روی آن هستند. در ویدیویی که دیشب منتشر شد نیز می توانستیم بخش های کوتاهی از گیم پلی بازی را ببینیم. تیم توسعه بازی همچنین چندین توسعه دهنده قبلی بازی را نیز به استخدام خود در آورده است و فعلا اسامی آن‌ها مشخص نیست.

اطلاعات در موردI.G.I جدید بسیار اندک است و استدیو بازی نیز گفته است که هر گونه ایده و نظری با دید باز پذیرفته می شود:

دلیل اینکه ما این اطلاعات را در میان گذاشتیم این است که هیجان بازیکنان و همچنین ایده ها و نظرات و بازخوردهای آن‌ها را دریافت کنیم و می خواهیم که حرف های شما طرفداران را بشنویم و مطمئن شویم که شما هر آنچه از بازی می خواهید را تدارک ببینیم.

اگر تمایل به نظر دادن در مورد I.G.I جدید هستید و می خواهید با توسعه دهندگان ارتباط برقرار کنید، می توانید از این لینک استفاده کنید. نظر شما در مورد بازگشت I.G.I چیست؟ مطمئنم همه خاطرات خود را از این بازی دارند! آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.