Annthem
یحیی رحیمی

Anthem پرفروش ترین بازی ماه فوریه ایالات متحده نام گرفت؛ Switch همچنان می تازد

یحیی رحیمی 29 اسفند 1397 بدون دیدگاه
733 بازدید

Anthem شروع سختی داشت و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و حتی باعث خرابی کنسول بعضی از بازیکنان نیز شد. به نظر می رسد که این مشکلات تاثیر چندانی روی فروش بازی نگذاشته است و Anthem موفق به کسب مقام پرفروش ترین بازی ماه فوریه ایالات متحده شده است.

این آمار توسط NPD منتشر شده است که چندسالی است مشغول جمع آوری میزان فروش بازی های ویدیویی در ایالات متحده آمریکا است. بر این اساس Anthem مقام اول را کسب کرده است و فعلا دومین بازی پرفروش سال 2019 است و به نظر می رسد که Kingdom Hearts 3 فعلا پرچم را به دست دارد. همچنین شاهد دومین ماه شروع عالی برای کمپانی BioWare هستیم و آخرین بار Mass Effect 3 بود که موفق به کسب چنین مقامی شد.

در مورد دیگر بازی های ماه فوریه باید بگوییم که Jump Force ساخته Bandai Namco مقام دوم جدول را به دست آورده است و البته Kingdom Hearts 3 که اواخر ژانویه منتشر شد، مقامی بهتر از سومی برای خودش پیدا نکرده است. این در حالی است که Far Cry New Dawn ساخته یوبی‌سافت نیز خود را به چهارمی رسانده است و Metro Exodus به نظر چندان در آمریکا محبوب نیست و کار خود را در جایگاه هشتم به پایان رسانده است.

NPD-February-2019

البته آمارها حاکی از آن است که Metro Exodus نسبت به Metro Last Light حدود 50 درصد فروش بیشتری در ماه اول داشته است. یکی از عجیب ترین بخش های این جدول این است که Crackdown 3 حتی در بین 20 بازی برتر نیست و این احتمالا به دلیل انتشار بازی از طریق Xbox Game Pass است و به نظر می رسد رشد سرویس های آنلاین از فروش بازی برای مایکروسافت مهم تر باشد. جالب است که در بین 10 بازی برتر ماه اسمی از Xbox نیست.

این نینتندو است که با کنسول Switch خود همچنان به پیش می تازد و فعلا مقام پرفروش ترین سخت افزار آمریکا را در دست دارد با این حساب Switch پرفروش ترین کنسول ماه فوریه بوده است و البته نسبت به سال پیش حدود 12 درصد کاهش فروش را در زمینه کنسول ها شاهد هستیم و دلیل آن نیز ممکن است به پایان رسیدن چرخه Xbox و PS4 باشد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.