دانلود بازی One Piece World Seeker برای PC
دانلود بازی One Piece World Seeker برای PC پارسی گیم

دانلود بازی One Piece World Seeker برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1397 26 دیدگاه
22,774 بازدید

دانلود بازی One Piece World Seeker برای کامپیوتر

تأثیر فوق‌العاده انیمه ها روی صنعت بازی‌های ویدیویی بر کسی پوشیده نیست و هر بار یکی از انیمه های ویدیویی تبدیل به بازی می‌شود و به طرفداران زیاد خود می‌افزاید. One Piece: World Seeker نیز از همین نوع است و بر اساس انیمه معروف One Piece ساخته‌شده است و ما را به دنیایی پر از آب و اقیانوس می‌کشاند و تنها یک کوهستان است که از دل این اقیانوس سر درآورده است و دنیای بازی را تشکیل داده است. شخصیت اصلی بازی که Monkey D.Luffy نام دارد، می‌خواهد به آرزوی دیرینه خود و تبدیل‌شدن به یک دزد حرفه‌ای برسد و برای همیشه اسم خود را جاودان کند. بازی One Piece: World Seeker به‌خوبی از المان‌های ژانر اکشن ماجراجویی استفاده کرده است و با استفاده از دوربین سوم شخص و مبارزات روان و جذاب در دل بسیاری جا خوش کرده است. استدیو Ganbarion توسعه بازی را به‌خوبی انجام داده است و Bandai Namco Entertainment نیز آن را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار کرده است.

داستان بازی در مورد پسری جوان است که آرزوهای بزرگی در سر دارد و می‌خواهد با دست یافتن به گنج افسانه‌ای One Piece لقب بزرگ‌ترین دزد دریایی تاریخ را به دست بیاورید و برای این کار دسته‌ای دزدان دریایی را تشکیل می‌دهد و به‌تدریج افراد ماهری را جذب می‌کند و گروه خود را رفته‌رفته افزایش می‌دهد. او در این کار تنها نیست و دشمنی بزرگ پیش روی است و البته گروه‌های کوچک‌تری نیز وجود دارند که به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند دیدن گروه دزدان کلاه حصیری را تحمل کنند. Monkey و گروهش برای پیدا کردن گنج به این جزیره می‌روند و تازه می‌فهمد که نارو خورده‌اند و این توطئه‌ای بزرگ برای کشاندن آن‌ها سمت این جزیره بوده است. حالا تنها فکر فرار به ذهن می‌رسد و انتقام نیز در دوردست بد به نظر نمی‌رسد. One Piece: World Seeker ما را با یک دنیای جهان باز مواجه می‌کند که می‌توان در آن ساعت‌ها به گشت‌وگذار پرداخت و از مناظر آن لذت برد.

یکی از قابلیت‌های جالب مانکی این است که او دست‌های درازی دارد و می‌تواند با استفاده از آن‌ها خود را به سمت ساختمان‌ها پرتاب کند. قدرت‌های مختلفی برای مبارزه در دست شماست و می‌توانید به شکل‌های مختلف به دشمن ضربه بزنید و او را از پا درآورید. هر چه بیشتر در نبردها شرکت کنید، توانایی‌های بیشتری را به دست خواهید آورید و دیگر کشتن دشمنان برایتان مانند آب خوردن خواهد شد. مأموریت‌های اصلی و فرعی زیادی در این بازی در نظر گرفته‌شده‌اند که ساعت‌ها و روزها سرگرمتان خواهند کرد. بازی گرافیک جذابی دارد و رنگ‌های عمیق و دنیای بامزه آن مطمئناً شما توجه شمارا به خود جلب خواهد کرد. انیمه ها بارها ما را به دنیاهای خیالی و شگفت‌انگیزی برده‌اند و این بار نیز One Piece: World Seeker می‌خواهد همین کار را انجام دهد و به‌خوبی نیز از پس آن برآمده است.

اگر از طرفداران انیمه و به‌خصوص One Piece هستید، تجربه بازی را از دست ندهید. وقتش رسیده است که شروع به کارکنید و به دیگر دزدان دریایی نشان دهید شاه کیست و همه را مجبور به‌زانو زدن کنید! چشم‌بند لازم ندارید فقط یک کلاه حصیری تهیه کنید!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit SP1
Processor: Intel Core i5-2300 or AMD A10-7850K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 or Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

One Piece: World Seeker is an action-adventure video game based on the manga and anime series One Piece. Developed by Ganbarion and published by Bandai Namco Entertainment, the game will be the first video game in the franchise to feature an open world environment. The game has been released on March 15, 2019 for PlayStation 4, Xbox One and Microsoft Windows. Characters that will appear in the game will include the entire Straw Hat crew, Akainu, Kizaru, Kuma, Tashigi, Smoker, Sabo, Rob Lucci, and Ichiji, Niji, and Yonji from Germa 66. The game will feature the talents of One Piece anime producer Hiroki Koyama from Toei Animation, One Piece media supervisor Suguru Sugita from Shueisha, One Piece game supervisor Yuji Suzuki from Shueisha, and One Piece game producer Kōji Nakajima from Bandai Namco Entertainment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

لیست بسته های موجود در Episode Pass:

Kung Fu Outfit
Hunter Outfit
White Suit Outfit

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه
  • Avatar

    neda

    مهمان

    من بازی رو اجرا می کنم دوربین رو جلو میگیرم بازی کند می شود ولی وقتی پایین می گیرم بازی درست می شود باید چی کار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad Hesam Amiressahe

    مهمان

    یه سوال فرق codex با Fit Girl چی هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    madi

    مهمان

    نصب میکنم همه چی رو ران که میکنم صحفه باز میشه مشکی میشه میپره بیرون مشکل ا چیه؟؟ ویندوزم 11پرو هس Intel(R) Core(TM) i5-6440HQ رم 8 سی پی یو هم2.60GHz 2.59 GHz
    کرک میخواد؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hossein

    مهمان

    سلام نسخه کدکس بهتره یا فیت گرل؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      طاها در پاسخ به hossein

      مهمان

      فیت گرل

  • Avatar

    Ali

    مهمان

    درود بر شما. ببخشید بنده بازی رو دانلود کردم (codex) و نصب هم کردم اما موقع اجرا با یه ارور شبیه zd <N <OZ مواجه میشم. مشخصات سیستم :
    RTX 3050
    RYZEN 7 6800
    16 GB RAM

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    راستی مشخصات سیستمم : rtx 3050 and ryzen 7 6800
    Ram : 16gb

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    درود بر شما. ببخشید بنده بازی رو دانلود کردم (codex) و نصب هم کردم اما موقع اجرا با یه ارور شبیه zd <N<OZ مواجه میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    برای لب‌تاپ هم هست یا نه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 26 دیدگاه