Bethesda-E3-2016
یحیی رحیمی

Bethesda امسال در E3 حاضر خواهد بود: معرفی Doom Eternal تایید شد

یحیی رحیمی 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
471 بازدید

E3 2019 یکی از جنجال برانگیزترین کنفرانس های چندسال اخیر خواهد بود و عدم حضور سونی در این کنفرانس مشخص نیست که چه تاثیری خواهد گذاشت و حالا امروز Bethesda Softworks تایید کرده است که برای بار دیگر در این مراسم حاضر خواهد بود و همچنین یک کنفرانس خبری نیز برگزار خواهد کرد.

این پنجمین سال است که کمپانی Bethesda در این مراسم حاضر است و قرار است مانند هر سال با بازی های جدید خود سورپرایزمان کند. مانند همیشه Bethesda در شب یکشنبه برنامه خود را برگزار می کند و امسال این شب روز 9 ژوئن است. همچتین مراسم قرار است به صورت آنلاین نیز پخش شود و ساعت 5 و نیم به وقت محلی، شاهد شروع برنامه Bethesda خواهیم بود.

هنوز نمی دانیم که این کمپانی چه چیزی را در E3 2019 نمایش خواهد داد و تنها شایعاتی در مورد معرفی DOOM Eternal در دست داریم و قرار است که اطلاعات بیشتر نیز در آینده نزدیک در اختیار ما قرار گیرد. فعلا مشخص نیست که چگونه می توان برای حضور در این مراسم ثبت نام کرد و اگر خودتان می خواهید به لس آنجلس بروید، فعلا تا اطلاع رسانی های بعدی دست نگه دارید.

بعد از شروع نا مناسب Fallout 76 و صدمه ای که به برند Bethesda وارد شد، بسیاری از افراد برایشان سوال بود که آیا این ناشر بزرگ در مراسم E3 امسال حاضر خواهد بود یا خیر و به نظر می رسد که این مسائل برای کمپانی مهم نیست. اگر شخصا بخواهم بگویم، Wolfenstein: Youngblood، Wolfenstein: Cyberpilot و البته پروژه جدید این کمپانی به نام Starfield همگی در این مراسم نمایش داده خواهند شد و فعلا باید منتظر اطلاعات بیشتر از سمت خود Bethesda باشیم.

نظر شما چیست؟ انتظار حضور چه بازی هایی را در مراسم E3 امسال این کمپانی بزرگ دارید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.