The Division 2
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: شروع عالی برای The Division 2

یحیی رحیمی 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
597 بازدید

یکی از بزرگ ترین بازی های مورد انتظار سال حالا عرضه شده است و این The Division 2 ساخته کمپانی یوبی‌سافت است که این هفته توجه همه را به خود جلب کرده است و این بازی فعلا از بهترین هایی است که می شود در بازار پیدا کرده است. حالا اما تنها یک هفته از انتشار بازی گذشته است و The Division 2 موفق به کسب مقام اول پرفروش ترین بازی هفته بریتانیا شده است.

البته آخرین ساخته یوبی‌سافت تنها بازی مهم منتشر شده در این هفته بود و نشانی از دیگر بازی ها نیست و عجیب نیست که موفق به دریافت چنین مقامی شده است و البته بعضی می گویند که این ممکن است نشانه خوبی برای یوبی‌سافت نباشد. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده می توان گفت که The Division 2 تنها 20 درصد از نسخه اول خود بیشتر به فروش رسانده است و از آنجایی که فروش دیجیتالی نیز در جدول حساب نمی شود، سخت است که تفاوت فروش این دو بازی را با یکدیگر را حساب کرد.

همچنین The Division 2 در روز جمعه منتشر شد و نسخه اول روز سه شنبه و همین تفاوت زیادی ایجاد می کند. در مورد بازی های دیگر باید بگوییم که Red Dead Redemption 2 مقام دوم را کسب کرده است و این ممکن است به دلیل شایعه منتشر شده در مورد خرید کمپانی Take-Two توسط سونی باشد. دیگر بازی این کمپانی GTA V نیز این هفته مقام سوم را دست گرفته است و به نظر می رسد که RockStar هفته خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

عجیب است که هنوز بازی های قدیمی در لیست قرار دارند و از بازی های جدید نیز پرفروش تر هستند. Devil May Cry 5 که پرچم دار هفته گذشته بود به مقام ششم سقوط کرده است و Anthem نیز دیگر در بین 10 بازی پرفروش نیست. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش هفته را ببینید.

  1. TOM CLANCY’S THE DIVISION 2
  2. RED DEAD REDEMPTION 2
  3. GRAND THEFT AUTO V
  4. FIFA 19
  5. THE LEGO MOVIE 2 VIDEOGAME
  6. DEVIL MAY CRY 5
  7. MARIO KART 8 DELUXE
  8. FAR CRY NEW DAWN
  9. SUPER SMASH BROS. ULTIMATE
  10. NEW SUPER MARIO BROS. U DELUXE

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.