Apex-Legends-Season-1
یحیی رحیمی

فصل اول Apex legends فردا آغاز می‌شود؛ جزئیات Octane و Battle Pass منتشر شد

یحیی رحیمی 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
757 بازدید

از هفته گذشته تا به حال شاهد گمانه زنی های زیادی در مورد Apex Legends بوده ایم و حالا استدیو Respawn و کمپانی EA همراه یکدیگر تاریخ شروع فصل اول بازی را اعلام کرده اند و این فصل زودتر از آنچه فکر می کنیم شروع می شود.

گفتنی است فصل اول بازی، Wild Frontier نام دارد و قرار است که فردا 10 صبح به وقت آمریکا یا نصف شب به وقت ایران روی تمامی پلتفرم های منتشر شده شروع به کار کند. اولین فصل بازی اما جوایز فوق العاده زیادی به بازیکنان اهدا می کند و همچنین شاهد معرفی و اضافه شدن شخصیت نهم بازی به نام Octane هستیم. استدیو Respawn گفته است که Octane از همین الان در دسترس است و می توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر هیرو جدید و همچنین شروع به کار فصل اول، شاهد معرفی Battle Pass نیز هستیم و قرار است این بخش از بازی نیز فردا خود را نشان دهد. مانند بتل پس دیگر رقیبان برای مثال Fortnite، با تمام کردن فصل اول قادر به دریافت بیش از 100 جایزه مختلف خواهید بود. این جوایز می توانند XP باشند، شخصیت جدید و پوشش سلاح ها.

apex legends Octane

این Battle Pass با قیمت 950 سکه Apex یا 9.5 دلار آمریکا در دسترس خرید خواهد بود و البته می توانید Battle Pass Bundle را نیز با پرداخت 2800 سکه داخل بازی خریداری کنید و با این کار 25 مرحله و سطح از Battle Pass را خواهید داشت و بلافاصله نیز پوشش های Lifeline Revolutionary، Survivor و Mirage Outlaw را با خرید بتل پس دریافت کنید.

همچنین گفتی است که اگر بلافاصله نیز بتل پس را خریداری نکنید و خرید آن را به روز دیگری موکول کنید، بازهم تمامی جوایز ممکن را دریافت می کنید و نیازی به عجله ندارید. اما در مورد هیرو Octane باید بگوییم که او سریعتر از بقیه قادر به دویدن است و همچنین می تواند در صورت گلوله خوردن، به سرعت خود را التیام بخشد و البته مهم ترین قابلیت او نیز Launch Pad نام دارد که می توان آن را روی زمین انداخت و هر کس را که بخواهید به هوا بفرستید.

قیمت Octane اما 7.50 دلار است و متاسفانه مجانی نیست. Apex Legends بازیکنان زیادی را به خود کشانده است و تولید محتوا برای این بازی می تواند افراد بیشتری را به سمت خود بکشاند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.