Fortnite
یحیی رحیمی

Fortnite یکی از بازیکنان بیس بال را به جنون رساند: خردکردن تلویزیون از فرط عصبانیت!

یحیی رحیمی 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
512 بازدید

همان طور که می دانید بازی Fortnite اخیرا به یک برنامه فرهنگی تبدیل شده است و انگار سنتی میان تمام مردم جهان است و در طول جام جهانی نیز شاهد همین موضوع بودیم. این بازی افراد زیادی را درگیر کرده است و حالا اما یک بازیکن لیگ بیس بال حرفه ای آمریکا را نیز درگیر خود کرده است و به نظر او Fortnite یک مشکل اساسی برای تیم های ورزشی است و همین باعث باخت های اخیر تیمشان شده است و به همین دلیل تا توانسته خود را روی تلویزیون های اتاق بازی خراب کرده است.

اواخر فصل بیس بال فرا رسیده است و این Philadelphia Phillies است که پشت سر هم می بازد و تقریبا رویای پلی آف دیگر در دور دست ها جان باخته است. بعد از آخرین باخت به تیم Atlanta Braves بود که بازیکنان تیم تصمیم به بازی دورهم گرفتند و چه چیزی بهتر از Fortnite ؟ اما این برای یکی از بازیکنان قبلی تیم به نام Carlos Santana قابل قبول نبود و برای او دیدن هم تیمی هایش در حال بازی کردن و آن هم بعد از یک باخت دیگر قابل قبول نبود.

او تصمیم گرفت که عصبانیت خود را از این موضوع نشان دهد و در نتیجه با چوب بیس بال به جان تلویزیون موجود در اتاق بازی افتاد و آن را خرد و خمیر کرد و دیگر نمی خواست که در روزهای پایانی سال شاهد این نوع بی خیالی ها باشد. او در این مورد گفت:

من تعدادی از بازیکنان را دیدم و نمی خواهم نام ببرم اما آن‌ها در طول مسابقات در حال بازی کردن بودند و ما بازی های زیادی را باختیم و من حس می کنم که اصلا برای آن‌ها اهمیتی نداشته باشد. آن‌ها اصلا به هم تیمی ها و مربی ها و مدیریت احترام نمی گذارند.

یکی از بازیکنان قدیمی باشگاه نیز با نظر کارلوس موافق است و تجربه Fortnite در طول مسابقات و باختن ها اصلا کار خوبی نبوده است. کارلوس اما فصل جدید را در تیم Cleveland Indians به سر می برد و این اتفاقات تماما برای فصل گذشته بوده است و هنوز این موضوع برایش قابل قبول نیست و نمی تواند هیچ دلیلی برای بازی کردن وسط مسابقه پیدا کرد و برای او حرفه ای گری مهم تر از همه چیز است.

نظر شما چیست؟ بازی های ویدیویی تا چه میزان؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.