Star Wars Dark Forces
یحیی رحیمی

نسخه بازسازی‌شده Star Wars Dark Forces را در Unreal Engine 4 تجربه کنید!

یحیی رحیمی 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,062 بازدید

به تازگی یکی از توسعه دهنده های استدیو Obsidian در حال کار روی بازسازی بازی Star Wars Dark Forces روی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 است. این فرد که Jason Lewis نام دارد به عنوان یکی از طراح های اصلی و حرفه ای در استدیو کار می کند و چند سالی است که روی یک پروژه حرفه ای و فرعی کار می کند و هدفش اما بازسازی ترمینال فضایی New Hope’s Mos Eisley به عنوان یک پروژه طراحی است.

حالا اما پروژه او آن طور که می خواست حرفه ای پیش نرفت و تنها قرار است که یک بازی سازی خوب توسط یک طرفدار قلمداد شود و ارتباطی به خود استدیو نخواهد داشت. Jason به تازگی اعلام کرده است که نسخه دمو Star Wars Dark Forces آماده شده است و بالاخره می توانیم آن را بازی کنیم. شاید همه ما جوان تر از آن باشیم که این بازی را یادمان بیایید و باید بگوییم که این بازی یک شوتر اول شخص بود که در سال 1995 توسط استدیو Lucasarts منتشر شد.

متاسفانه این نسخه بازسازی شده هیچ کدام از آن شخصیت های منفی و منفور بازی اصلی را ندارد اما محتواهای زیادی مانند Millennium Falcon و البته ربات کوچک و دوست داشتنی جنگ ستارگان به نام R2-D2 را در خود گنجانده است. توسعه دهنده بازی گفته است که همین الان بازی را قبل از اینکه کمپانی دیزنی آن را غیب کند دانلود و بازی کنید.

 

Bluedrake42 اخیرا اطلاعات دیگری در مورد Star Wars Episode I: Racer fan game در اختیار ما گذاشته است وبه نظر این بازی یک نسخه بازسازی شده از نسخه سال 1999 است و هر دو حالت سوم شخص و اول شخص را تدارک دیده است و فیزیک بازی نی تغییر زیادی پیدا کرده است و البته می توان هوش مصنوعی حریف را نیز فعال کرد و آن زمان است که تجربه فوق العاده از بازی را خواهید چشید. فعلا لینک دانلود کار نمی کند و باید دید که توسعه دهنده کی دوباره آن را قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد این نسخه بازسازی شده چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.