Battlefield-5-Firestorm
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از بخش FireStorm بازی Battlefield 5 منتشر شد: نقشه، اهداف و ماشین‌ها

یحیی رحیمی 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
584 بازدید

کمپانی EA بالاخره تاریخ انتشار بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 به نام Firestorm را تایید کرده است و قرار است که به زودی شاهد دریافت این بخش از بازی باشیم. اما به تازگی گزارش ها و افشاگری هایی در مورد این بخش انجام شده است و حالا اطلاعات بیشتری در دست داریم و البته قرار است در روزهای آینده شاهد دریافت جزئیات رسمی باشیم و EA به دنبال معرفی بیشتر این بخش جذاب از بازی است.

جزئیاتی که تایید شده اند را خودمان نیز تا حدودی می دانستیم و جای تعجب نیستند. هر کدام از بازی ها به طور ماکسیمم دارای 64 بازیکن خواهد بود و در کل 16 تیم 4 نفره را شاهد هستیم و بازیکنان هر کدام مانند دیگر بازی ها باید به دنبال تاراج بگردند و خود را به مقام اول برسانند. مسابقات نیز بستگی به سطح پیشروی شما در بخش Company دارد و همچنین مکانیسم تخریب و مبارزه داخل ماشین نیز بخشی از تجربه اصلی Firestorm خواهند بود.

نقشه بازی نیز کاملا بزرگ است و گفته می شود که شاهد بزرگ ترین نقشه ای هستیم که تابه حال Battlefield به خود دیده است. یکی از موضوعات جذاب این بخش اما کنترل کردن مکان های کلیدی و گرفتن اهداف از دست تیم های دیگر است. اینکه چطور خود و تیمتان را به آنجا برسانید اما مساله دیگری است و هر بار شیوه جدیدی برای این کار خواهید یافت.

مهم ترین بخش اما این است که هر مسابقه یک سری مراحل کوچک یا اهداف را پیش روی بازیکن قرار می دهد و چیزی شبیه حالت Conquest Mode را شاهد هستیم. بعضی از مراحل به مکان شما بستگی خواهند داشت و بعضی نیز بر اساس نوع سلاح و وسیله نقلیه شما خودشان را نشان خواهند داد. گفته می شود که باید با تیمتان برای انجام این مراحل و به دست آوردن تجهیزات جدید تلاش کنید و شانس بردن را بالا ببرید.

Battlefield 5 در حال حاضر روی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC در دسترس است و از روز 25 مارس نیز می توانید Firestorm را تجربه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.