Apex-Legends-2
یحیی رحیمی

حساب و PC شما در صورت تقلب در Apex Legends به صورت دائمی مسدود خواهند شد

یحیی رحیمی 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,339 بازدید

ژانر بتل رویال از اولین روز آغازش تا به حال دچار مشکلات زیادی بوده است و متقلبان و هکرها امان از آن بریده اند و به خصوص بازیکنان PC هر روز راه جدیدی پیدا می کنند. تعداد هکرها در زمان طلایی PUBG را کسی از یاد نمی برد و مثلا به یک باره بازیکنی را می دیدید که مانند سوپرمن در آسمان پرواز می کرد. امروز اما Apex Legends با این مشکل دست و پنجه نرم می کند.

هفته پیش بود که استدیو Respwan اعلام کرد که میزان گزارش تقلب در کشور چین به بالاترین حد خود رسیده است و به نظر می رسد که چینی ها ادب نمی شوند و بعد از مسدود شدن دوباره سر و کله شان پیدا می شود و حالا باید بگوییم که قرار است تمامی هکرها به صورت دائمی مسدود شوند و این به معنی حساب کاربری نیست، بلکه سخت افزار به طور کامل مسدود می شود و باید با دستگاه دیگری به بازی وارد شوید.

این موضوع توسط خود هکرها اعلام شده است و گفته می شود که این بازیکنان قادر به بازی دوباره با حساب های دیگر نیز نبوده اند. از این به بعد در صورت تقلب، هم حساب و هم سخت افزار شما در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. بعضی تلاش به ساخت اکانت دیگری کرده اند و بعد از 30 دقیقه آن حساب نیز مسدود شده است. برای مثال می توانید تصویر کاربر بن شده را در زیر ببینید.

البته مطمئنم که هکرها راهی برای این نیز پیدا خواهند کرد و این قشر زرنگ تر از این حرف ها هستند. گزارش ها حاکی از آن است که بعضی از وب سایت ها، روش های تقلب را تا حدود 150 دلار نیز فروخته اند و بعضی نیز از این راه کلاه برداری کرده اند و با خرید برنامه نیز چیزی در اختیار شما قرار می دهند که عمل نمی کند و این برای خودش یک بازار بزرگ شده است.

هکرها و متقلبان آن لذت بازی را می کشند و ممکن است بازی را دچار افت کنند که اصلا خوب نیست و امیدواریم Apex Legends همین طور استوار به مسدود کردن این بازیکنان ادامه دهد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.