دانلود بازی Left Alive برای PS4
دانلود بازی Left Alive برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Left Alive برای PS4

پارسی گیم 28 اسفند 1397 بدون دیدگاه
3,514 بازدید

دانلود بازی Left Alive برای پلی استیشن 4

انسان‌ها هیچ‌گاه از تاریخ درس نمی‌گیرند و تا ذهن کارکرده است همیشه مشغول جنگ‌ودعوا بوده‌اند. این بار نیز دنیا در سال 2127 توسط جنگ‌هایی که سه ابرقدرت بزرگ به راه انداخته‌اند در حال نابودی است و این سه شخصیت اصلی Left Alive هستند که در این مخمصه گیر افتاده‌اند و اینجا تا چشم کار می‌کند تنها خون و گلوله به چشم می‌خورد و خارج شدن از این دنیا مرد خودش را می‌طلبد. Left Alive داستان مردمی است که از جنگ خسته شده‌اند و دیگر نمی‌داند که چه زمانی انسان از اشتباهات خود درس خواهد گرفت و بالاخره سر راه خواهد آمد. با داستان بقا و دوام روبه‌رو هستیم و باید تا جان در بدن دارید، برای رهایی تلاش کنید. Left Alive توسط استدیو Ilinx توسعه‌یافته است و Square Enix نیز آن را برای PS4 و رایانه‌های شخصی روانه بازار کرده است.

Left Alive داستان بقا را از دیدگاه سه نفر از شخصیت‌های اصلی روایت می‌کند و شمارا به‌اجبار در داستان یکی از آن‌ها قرار می‌دهد و البته هر سه‌ی این داستان‌ها به‌صورت موازی به یکدیگر گره‌خورده‌اند. داستان تا حدودی به انتخاب‌های خودتان بستگی خواهد داشت و این شما هستید که دیالوگ‌های آن را مشخص می‌کنید و شاید مجبور شوید با دستان خودتان به زندگی شخصیتی که دنبال می‌کنید پایان دهید. این بازی شاکله اصلی خود را از سری بازی‌های Front Mission گرفته است و همین ممکن است طرفداران این سری بازی و انواع و اقسام ربات‌های آن را خوشحال کند. برخلاف مجموعه‌ی Front Mission اما با یک اکشن تمام‌عیار روبه‌رو هستیم و ما به یک منطقه خیالی و روسی‌زبان طرف هستیم و اتمسفر سرد بازی همان حس تنهایی و نیاز به پیدا کردن راهی برای نجات را القا می‌کند.

جنگ بین دو ابرقدرت منجر به قتل مردم زیادی شده است و استقلال‌طلبی مردم Nova Slava به پایان یافتن جانشان منجر شده است. این وسط اولیا دختری کوچک راداریم که پدر و مادرش را در این راه ازدست‌داده است. او فرد سرسختی است و به‌راحتی درخواست اولگا برای کمک به او را قبول نمی‌کند و افسر پلیس داستان ما نیز تمامش تلاشش را برای بازگرداندن صلح به شهر خودش می‌کند. فرمانده قدیمی او حالا دشمن درجه‌یک اولگا است و دربه‌در به دنبال اوست. مخفی‌کاری در این بازی اهمیت بالایی دارد و البته می‌توانید دل به دریا بزنید و هر چه دستتان می‌رسد را به خاک و خون بکشانید و باید بگوییم که شانس زنده ماندن در این حالت تقریباً صفر است. انواع مراحل اصلی و فرعی در نظر گرفته‌شده‌اند و جزئیات خارق‌العاده داستان همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

جلوه‌های بصری بازی تأثیر شگرفی از سری بازی Metal Gear گرفته‌اند و این می‌شود در نقاطی از بازی خاطرات ساخته‌های خوب هیدئو کوجیما را یادآوری کرد. دنیا اسیر بلاهای زیادی شده است و این وظیفه شما و افسر پلیس فداکار ماست که از خود بگذرد و دل به ماجراجویی بزرگ بزند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Veteran developers, Toshifumi Nabeshima (director, Armored Core series), Yoji Shinkawa from KOJIMA PRODUCTIONS (character designer, METAL GEAR SOLID series), and Takayuki Yanase (mech designer, Ghost in the Shell: Arise, Mobile Suit Gundam 00, Xenoblade Chronicles X) join forces to create LEFT ALIVE’s dark and gritty world. LEFT ALIVE tells a human story of survival from the perspective of three different protagonists during the devastating invasion set in war-torn Novo Slava in 2127. Experience the massive power gap between man and machine in pulse-pounding encounters: face off against powerfully armed troops, armored vehicles and towering mechs.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 20.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.