دانلود بازی RICO Breakout برای کامپیوتر
دانلود بازی RICO Breakout برای کامپیوتر پارسی گیم

دانلود بازی RICO Breakout برای PC

پارسی گیم 24 اسفند 1398 23 دیدگاه
17,843 بازدید

دانلود بازی RICO Breakout برای کامپیوتر

فیلم‌های پلیسی جایگاه ویژه‌ای برای همه داشته‌اند و باید بگوییم که چه کسی از همکاری دو پلیس برای از میان بردن شرورهای شهر بدش می‌آید؟ در بازی Rico شاهد یک شوتر اول‌شخص جذاب هستیم که پایه و اساس خود را از فیلم‌های پلیسی دهه 1980 و 1990 میلادی گرفته است و یک پلیس شجاع در حال انجام‌وظیفه را می‌بینیم که یک‌تنه می‌خواهد کارتل مواد مخدر قدرتمندی را زمین بزند و نابود کند. استایل Rico فوق‌العاده خاص است و رنگ‌بندی بازی حس نوستالژیکی را منتقل می‌کند. در Rico هر آنچه باید انجام دهید، ورود به پناهگاه خلاف‌کاران و ریختن قطره‌قطره خون آن‌هاست و البته به این آسانی که فکر می‌کنید هم نیست. استدیو Ground Shatter هر آنچه از دستش برآمده برای ساخت Rico انجام داده است و Rising Star Games نیز آن را برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی روانه بازار کرده است.

همان‌طور که گفتیم، شما نقش یک پلیس فداکار را دارید که عضو یک نیروی ویژه است و به‌سختی در حال جنگ با جرم‌های سازمان‌دهی شده است و مانند فیلم‌های پلیسی اما شخصیت اصلی مشکلی برای سروکله زدن با قانون برای اجرای عدالت ندارد. کار از جایی شروع می‌شود که شما مجبور به انجام یک مأموریت فوق‌العاده سخت خواهید شد و تنها 24 ساعت برای از پا درآوردن این کارتل جدید فرصت در اختیاردارید. هر بار مأموریتی پیش روی شما قرار می‌گیرد و تا زمین که پا روی زمین نگذارید نمی‌توانید بفهمید که چه در انتظار شماست. Rico نه‌تنها بخش داستانی و تک نفره را در اختیار ما گذاشته است، بلکه شاهد بخش آنلاین و Co-Op نیز هستیم که می‌توانید همراه دوستتان به بازی بپردازید و جالب است که در این حالت تصویر از میانه به دو قسمت تقسیم می‌شود و Rico یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کردن کنار یکی از دوستانتان است.

تیراندازی در Rico حس بسیاری خوبی دارد و انگار سال‌هاست که نقش یک پلیس را دارید و دست به تفنگ هستید. کار ابتدا با یک سلاح کمری شروع می‌شود که البته می‌توانید آن را ارتقا دهید و کم‌کم خود را برای مراحل سخت آماده کنید. یکی از المان‌های جذاب بازی اما پاک‌سازی اتاق‌های بسته است که در این حالت و هنگام باز کردن در اتاق موردنظر، به‌یک‌باره زمان متوقف می‌شود و با حرکت آهسته باید دشمنان زیادی که جلوی روی شما قرار دارند را زمین بزنید. Rico نقشه‌ها و مراحل بسیار جذابی را آماده کرده است و هیچ‌گاه از تجربه دوباره آن خسته نخواهید شد و هر بار با هیجان بیشتر به سمت مراحل خواهید رفت. گرافیک کارتونی و رنگ و روی بامزه Rico مطمئناً شما را ساعت‌ها درگیر خود خواهد کرد. دو پلیس آماده‌به‌کار، یک مأموریت و 24 ساعت زمان برای پاک‌سازی هر چه خلاف‌کار موجود! دست بجنبانید که کار زیادی پیش رودارید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 8.1
Processor: Intel Core i5-4590
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB Ram)
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Two cops, one case and only 24 hours to take them down… can you score the bust of a lifetime? Take the role of a loose cannon police detective and face off against criminal gangs in an exciting procedurally-generated action movie FPS. Join forces with a friend, online or locally, and take down those crooks in true buddy-cop style! As a part of the RICO task force, your mission is clear: get in, take down the criminals and get out again. Sounds easy, but it’s not – procedurally-generated cases mean you’ll never know who or what’s waiting for you. Pick your load-out, then use the element of surprise to get a tactical edge over the enemy. Unlock new weapons, mission types and traits, or dive into Daily Play and see how high you can climb the cop rankings!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 23 دیدگاه
  • Avatar

    کمک

    مهمان

    سلام بازی اجرا میکنم بعد لوگو اول خارج میشه بعد ارور میده برای اجرا به نرم افزار نیازه ایا باید کرک بشه؟ و اینکه چطوری؟ فایل کرک کجاست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کمک

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    علی خسروی

    مهمان

    رو این سیستم میاد یا نه با کیفیت very low
    cpu i3 3.30ght
    ram 4
    graphic 1

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی خسروی

      پشتیبانی

      خیر

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 23 دیدگاه