Tom Clancy’s The Division 2
دانلود بازی Tom Clancy’s The Division 2 برای PS4 + آپدیت ها پارسی گیم

دانلود بازی Tom Clancy’s The Division 2 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 28 خرداد 1399 15 دیدگاه
11,404 بازدید

دانلود بازی Tom Clancy’s The Division 2 برای پلی استیشن 4

Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین است. دنباله‌ای برای بخش اول آن‌که توسط Ubisoft منتشر شده است. شرکت سازنده‌ی هر دو بخش این سری، Massive Entertainment است که در تولید دیگر بازی‎‌های پرفروشی همچون Far Cry 3 نقش داشته و پس از ارزیابی بازخورد و انتقادات بازیکنان در مورد بخش اول The Division عرضه شده در سال 2016، با ارائه‌ی محتوای بیشتر در بازی و رفع نواقص نسخه قبلی، گیم‌پلی را روان‌تر و راه‌اندازی بازی را بهبود بخشیده است. بازی ابتدا با نمایش بخشی از گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 در ژوئن 2018 معرفی شد. نسخه‌ی کوتاهی از آن نیز با عنوان بتا در تاریخ 7 فوریه 2019 رونمایی شد که عرضه‌ی آن چهار روز بعد متوقف گردید.

هفت ماه از زمان شیوع ویروسی کشنده که از طریق دست‌به‌دست شدن اسکناس‌ها در بزرگ‌ترین روز خریدوفروش پیش از شروع تعطیلات کریسمس موسوم به جمعه سیاه به شهر نیویورک و سایر نقاط جهان حمله کرده، گذشته و جمعیت زیادی از مردم نابود شده است. باقی‌مانده‌ی انسان‌ها نیز باید با شرایط اسفناکی مانند کمبود آب و غذا، شیوع انواع بیماری‌ها، نابودی خدمات شهری، هرج‌و‌مرج روزافزون و شرایطی به معنی واقعی آخرالزمانی، دست‌وپنجه نرم کرده و در عین ناامیدی در تلاش برای زنده ماندن باشند. با گسترش دامنه‌ی شیوع ویروس به واشنگتن دی سی یکی از با ثبات‌ترین شهرها در جهان، کل کشور و ملت ایالات متحده در خطر سقوط قرار گرفته و دزدی، قتل و آشوب فراگیر شده. مراکز قرنطینه در جای‌جای شهر شکل گرفته‌اند، نیروگاه‌ها نیز از کار افتاده‌اند و برای جلوگیری از شیوع بیماری، حمل‌ونقل عمومی نیز متوقف‌شده است. در این شرایط تنها امید رهایی، یگان ویژه‌ با نام The Division متشکل از مأمورین غیر نظامی است که به‌‎منظور مقابله با شیوع بیشتر ویروس و هم‌چنین برقراری نظم، کنار هم گرد آمده‌اند. شما در نقش یکی از این افراد و به‌عنوان رهبر گروه که در طول هفت ماه گذشته مبارزه کرده است، وارد این فضای رعب‌آور می‌شوید.

Tom Clancy’s The Division 2

قبل از این که شما با جناح‌های متخاصم و گروه‌های مسلح خطرناک در مناطق آلوده روبرو شوید، باید به خوبی آماده و تجهیز شده باشید. به‌مانند بخش اول این بازی، تمامی عوامل و ادوات کاملاً قابل تنظیم هستند. انواع مختلفی از سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات برای پیدا کردن در مناطق مختلف قرارگرفته‌اند، به‌علاوه مجموعه‌ای از لوازم بیشتر و اقلام عجیب‌وغریب موجود برای بازیکنان سطح بالا وجود دارد. هنگامی‌که شما به پایان بازی می‌رسید، تخصص منحصربه‌فرد شما اجازه می‌دهد که زرادخانه و توانایی‌های خود را بیشتر گسترش دهید. با پیشرفت در بازی و نابودی دشمنان، بازیکنان ارز و امتیازات تجربه (معمولاً به عنوان XP شناخته می‌شود) کسب کرده و می‌توانند این ارز به‌دست‌آمده را برای خرید سلاح و تجهیزات بیشتر خرج کرده یا از این امتیازات برای یادگیری استعدادها و مهارت‌های جدید استفاده کنند. هنگامی‌که به سطح 30 برسید، می‌توانید از بین چند تخصص یکی را انتخاب کنید. هر تخصص یک اسلحه منحصربه‌فرد و مهارت‌های جانبی جدیدی را باز می‌کند. ادوات بازیکن به هفت سطح: موارد فرسوده، استاندارد، تخصصی، برتر، پر قدرت، لوازم قابل تنظیم و اقلام عجیب‌و‌غریب، تقسیم می‌شود که هر کدام با یک کد رنگ خاص مشخص می‌شوند. این‌ها همه می‌توانند خریداری شوند، به‌عنوان غنیمت در بازی یافت شده و یا از مواد جمع‌آوری شده ساخته شوند. مأموریت‌های داستان شامل اهدافی است که از طرف بخش اقامتگاه یا پایگاه اصلی بازی تعیین می‌شوند. در این پایگاه سه قسمت وجود دارد که بخش‌های پزشکی، امنیتی و فنی هستند. انجام مأموریت‌ها برای یک جناح، امتیاز بازیکنان را برای آن جناح می‌دهد که بازیکن می‌تواند برای دسترسی به استعدادهای جدید، امکانات و تجهیزات موجود در پایگاه عملیات، هزینه کند. این بازی دارای یک چرخه شبانه‌روزی است که در رفتار دشمنان تغییر ایجاد کرده، شامل یک سیستم مدرن پویا و مبتنی بر زمان است که می‌تواند مزایا یا معایبی برای بازیکنان ایجاد کند. به عنوان مثال، طوفان می‌تواند دید بازیکن را مختل کرده و هدف‌گیری را دشوار کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

بازی Tom Clancy’s The Division 2 توسط استدیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Tom Clancy’s The Division 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

سازندگان به‌مانند قسمت اول بازی با استفاده از موتور بازی‌ SnowDrop گرافیک بازی را عالی‌تر از گذشته ارتقا داده، جزئیات و فضاهای گوناگون را با بالاترین کیفیت و بهترین شکل به تصویر کشیده‌اند. حال در نسخه دوم با سه منطقه تاریک در سراسر واشنگتن دی سی روبرو شده و قادر به کشف مناطق منحصربه‌فرد این شهر هستید که برای ماه‌ها دست نخورده است. در این بخش‌های مرموز، هر چیزی می‌تواند رخ دهد و به هیچ کس نمی‌توان اعتماد کرد. در کنار افزایش گرافیک شاهد رشد چشم‌گیر محتویات بازی خواهیم بود. در بازی به صورت آنلاین با هوش مصنوعی و بعضی مواقع با بازیکنان واقعی از سراسر دنیا روبه‌رو می‌شوید. یک RPG اکشن تیرانداز سوم شخص که در محیط دنیای باز تنظیم شده است و به غیر از بخش اصلی (Campaign) دارای دو حالت همکاری با دوستان (Co-Op) و آنلاین پیشرفته (PvP) که تنوع بیشتری را در مأموریت‌ها و چالش‌ها ارائه کرده، سیستم‌های پیشرفته‌ با پیچ و تاب‌های بی‌نظیر و شگفتی‌ها و نوآوری‌های جدیدی برای جذب بازیکنان بیشتر در سال‌های آینده، به‌صورت مد‌ها و بسته‌های الحاقی قابل دانلود، محتوای داستان و حالت‌های گیم‌پلی را اضافه می‌کند. Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی آنلاین چندنفره‌ی بی‌نظیر و به‌یادماندنی است که در آن بازیکنان می‌توانند برای تکمیل اهداف با یکدیگر همکاری کنند، هم‌چنین دارای بعضی مراحل است که می‌تواند تا 8 بازیکن هم‌زمان را در خود جای دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Tom Clancy’s The Division 2 is an online action role-playing video game developed by Massive Entertainment and published by Ubisoft. The sequel to Tom Clancy’s The Division, the game was released for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One on March 15, 2019. Played from a third-person perspective, the game takes place in Washington D.C. seven months after its predecessor, in which a civil war between survivors and villainous bands of marauders breaks out. In the game, players can cooperate with each other to complete objectives. The game will also feature raids, which can be completed by up to eight players.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 44.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    HellBoy

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر لطفا اپدیت 1.36 رو بزارین باتشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    من بازی را دانلود کردم وقتی psxرا و وصل می کنم به ps4 موقع وصل شدن به وای فای ارور میده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام من اکانت هکیشو ریختم خواستم بپرسم که بخش افلاین داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    روح اله

    مهمان

    سلام من قبلا بازی رو از فروشگاه ps4 خریده ام و نصب هم کرده بودم روی کنسولم ولی میگن با اینترنت ایران نمیشه وارد شد باید اینترنت کنسول تو با وی پی ان وصل کنی تا بازی اجرا بشه میخواستم بدونم آیا بازی به اینترنت ایران اجرا میشه یا مشگل همچنان پا برجاست؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدی شاهسون در پاسخ به روح اله

      مهمان

      دوست عزیز دیروز از استور سونی خرید کردم .. هم این بازی و هم بریک پوینت رو .. بعد نصب .1. فقط در صورتی اجرا میشن که متصل به نت باشی .. 2. ثبت نام در سایت Ubisoft . وقتی بازی رو اجرا میکنی دفعه اول خوذش Ubisoft رو برای ثبت نام باز میکنه ..3. همیشه متصل به نت باشی .. 4 با نت ایران انجام دادم و مشکلی نداشتم . البته اکانت اصلی من آمریکا هست .4 حجم بازی 110 گیگ دانلود کردم و اینکه موفق باشی… مهم (اکانت اصلی من آمریکا هست)

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی ها رایگانه ونیازی به خرید برای اجراش نیست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      باید خریداری کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    واسه انلاین کردنش چقدر ابدیت داره واسه ps4

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hawkar

    مهمان

    آیا می توانم روی PS4 5.05 بازی کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید دیوژن دو رو میخوام بخرم میخواستم بپرسم که میتونم انلاین بازی کنم با ps4

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      بله بازی کاملا انلاینه

  • Avatar

    معراج

    مهمان

    سلام، الان بازی رو تو پلی استیشن حجمش رو زده 89 گیگ، یعنی فایل اصلی با آپدیت رو با هم زده، اگه فایل های اصلی و آپدیت را جدا دانلود کنم می تونم هر دو را در کنسول بریزم یا خیر. ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به معراج

      نویسنده

      سلام
      اگر بازی را خریداری کرده باشید بله

  • Avatar

    مهراب

    مهمان

    ایا همه ی بازی های این سایت برای پلی استیشن ۴ همون هک هستند منظورم اینه که روی کپی خور همه بازی هاتون جواب میده؟ با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهراب

      نویسنده

      سلام
      خیر بازی های اورجینال هستند. بخش هک شده بزودی به سایت اضافه خواهد شد.