راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی سوم
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی سوم

کیوان آمیرزاده 27 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,322 بازدید

چالش‌های هفته‌ی سوم فصل هشتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که حاوی چالش‌هایی نسبتاً زمان‌گیر اما آسان است. در این مقاله می‌خواهیم به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها، کمک کنیم.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: از مناطق Salty Springs و Fatal Fields در یک بازی دیدن کنید).

در این سری چالش‌ها، شما باید از دو منطقه‌ی مختلف در یک بازی دیدن کنید که می‌تواند چالش خسته‌کننده و زمان‌بری باشد. برای راحت‌تر شدن کارتان، وارد مود LTM گروهی بازی شوید (که در هفته‌ی سوم، مود Disco Domination در دسترس بازیکنان قرار گرفته) و یک راست سراغ کامل کردن این چالش بروید تا در سه بازی بتوانید آن را کامل کنید.

2- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: 30 کاکتوس را در مناطق بیابانی نابود کنید).

چالش دوم در نظر گرفته شده برای بازیکنان نیز یک چالش مرحله‌ای است که برای باز شدن مرحله‌ی بعدی، ابتدا باید وارد مناطق بیابانی بازی شوید و کاکتوس‌هایی که در سراسر این مناطق قرار گرفته‌اند را نابود کنید. دقت داشته باشید که تا کامل نشدن مرحله‌ی اول، نمی‌توانید مراحل بعدی چالش‌های مرحله‌ای را انجام دهید.

3- از 2 آیتم تله‌ای، در یک بازی استفاده کنید.

استفاده از تمام آیتم‌هایی که در بخش تله (Trap) قرار گرفته‌اند، این چالش را جلو می‌برند. وارد مود LTM شوید و با باز کردن Supply Drop ها، تله‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید و با استفاده کردن از دوتای آن‌ها در یک بازی، می‌توانید به راحتی کامل کنید. استفاده از کمپ فایر، سکوی پرش، تله‌ی آسیب‌رسان و Mounted Machin Gun همگی این چالش را جلو خواهند برد.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- گنج مخفی شده را پیدا کنید.

یک گنج در محیط برفی قرار گرفته است که مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است. یک صفحه‌ی لودینگ در بتل پس این فصل قرار دارد که یک ذره‌ بین بر روی نقشه قرار دارد. در واقع شما باید مکان جایی که ذره بین نشان می‌دهد را پیدا کنید.

Fortnite

5- 7 صندوق را در Sunny Steps یا Fatal Fields باز کنید.

با تغییر جزئی مکان Fatal Fields، صندوق‌های بیشتری را می‌توانید در این مکان پیدا کنید اما شاید برای یادگیری بهتر و مشاهده‌ی بخش‌های جدید اضافه شده در این فصل، سر زدن به Sunny Steps نیز خالی از لطف نباشد. مودهای LTM مکان خوبی برای باز کردن صندوق‌ها است اما این چالش را می‌توانید به صورت خودکار پس از بازی‌های زیاد کامل کنید. Party Assist نیز می‌تواند کمک خوبی برای سریع کامل کردن این چالش باشد.

6- به میزان 500 واحد به سر دشمنان آسیب برسانید.

برای کامل کردن این چالش، باید هدشات‌های زیادی کنید که بهترین مود برای کامل کردن این چالش، مودهای LTM یا Squad است. دقت داشته باشید هدشات کردن دشمنانی که در مود Squad بر روی زمین افتاده‌اند نیز این چالش را پیش می‌برد. به عبارتی اگر دشمنی بر روی زمین افتاد، با شاتگان او را هدشات کنید و به سرعت می‌توانید این چالش را کامل کنید. مودهای LTM گروهی نیز چون قابلیت Respawn دارند، مدت زمان زیادی را به شما برای کامل کردن این چالش ارائه می‌دهند و شما در یک بازی می‌توانید چالش را کامل کنید.

7- با سلاح‌های SMG، Pistol و Sniper Rifle، دشمنی را بکشید.

شما باید با هریک از سلاح‌های گفته شده یک دشمن را بکشید تا این چالش کامل شود. لزومی ندارد که این چالش در یک بازی انجام شود که باعث می‌شود مودهای LTM که دارای قابلیت Respawn هستند، آسان‌ترین راه برای کامل کردن این چالش باشند.

ستاره‌ی مخفی این هفته در کنار کوه آتش فشانی قرار دارد که مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.