dmc devil may cry
یحیی رحیمی

هیدئاکی ایتسونو بعد از انتشار DmC: Devil May Cry خواهان استعفا بوده است

یحیی رحیمی 26 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,288 بازدید

بازی DmC: Devil May Cry در سال 2013 منتشر شد و این بازی به نوعی ادامه دهنده نسخه چهارم بود و دقیقا 5 سال پس از Devil May Cry 4 منتشر شد و آن زمان نیز نقدهای خوبی دریافت کرد و مورد تحسین بسیاری نیز قرار گرفت اما این بازی با هر چه که در این سری دیده بودیم تفاوت داشت و توسط یک استدیو دیگر به نام Ninja Theory ساخته شده بود و همچنین شخصیت دانته نیز بازطراحی شده بود!

هیدئاکی ایتسونو که کارگردان اصلی سری بازی Devil May Cry است از این بازی فوق العاده ناراضی بوده است و به گفته صدا پیشه شخصیت دانته، حتی می خواسته است که از استدیو استعفا دهد و دیگر هیچ وقت یک بازی دیگر از Devil May Cry نسازد. این موضوع در یک مصاحبه ویدیویی با Ruben Langdon بیان شده است و این بازیگر مشهور نیز گفته است که هیدئاکی ایتسونو اصلا از بازی راضی نبوده است و بعد از انتشار بازی آماده استعفا و ترک Capcom بوده است.

او در ادامه گفته است که به نظرش ایتسونو استعفایش را تحویل استدیو داده بود اما به او گفته شده که فرد بسیار با ارزشی است و نمی خواهند که او را از دست دهند. اما این کار بهایی نیز داشته است و Capcom مجبور به قبول شروطی از ایتسونو شده است. یکی از این شروط، تقدیم کنترل تمام سری Devil May Cry به او بوده است و همچنین کسی هم نباید در ساخت نسخه بعدی بازی دخالت کند.

Langdon اما از ایتسونو به دلیل این کار تعریف کرده است و همچنین از استدیو نیز به دلیل تغییر رویه خودش. او باور دارد که Capcom هر آنچه ایتسونو برای ساخت یک بازی جدید می خواسته است را به او داده است و همین باعث کیفیت بالای Devil May Cry 5 شده است. گفتنی است که خود Langdon در DmC: Devil May Cry حاضر نبوده است اما صداپیشه شخصیت دانته در نسخه های سوم، چهارم و پنجم بوده است.
نظرشما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.