PS VR
یحیی رحیمی

کنسول PlayStation VR 2 ممکن است بدون سیم باشد

یحیی رحیمی 26 اسفند 1397 بدون دیدگاه
788 بازدید

صدای زنگ کنسول های نسل نهم هر روز نزدیک تر شنیده می شود و به نظر می رسد که سال آینده شاهد معرفی نسل جدید سخت افزار بازی باشیم. به تازگی سونی یک پتنت جدید ثیت کرده است و به نظر می رسد که پیرامون نسل بعدی کنسول PlayStation VR باشد و تغییرات اساسی را شاهد هستیم.

این پتنت توسط خود کمپانی و در کشور ژاپن منتشر شده است و عحیب است که این چنین دیر سونی به فکر ثبت آن افتاده است و البته از جهتی اینکه نسل بعدی کنسول ها هنوز 2 سال دیگر تا انتشار فاصله دارد، طبیعی است . با این حساب نسل دوم PlayStation VR بدون سیم و وایرلس خواهد بود و همان طور که می دانید مالکان نسل اول این هدست باید کلی سیم را به همراه وزن این هدست تحمل کنند.

این پتنت اما خبر از یک دستگاه تنظیم فرکانس می دهد که با استفاده از آن می توان فرکانس مناسب برای اتصال بین کنسول و هدست را تنظیم کرد و این فرکانس به طور مداوم برای ایجاد یک تجربه مناسب تغییر یابد. برای نمونه بین بین فرکانس های 5 تا 6 هرتز تغییر یابد و همچنین به نظر می رسد که فرکانس 60 هزتر برای حالت پایه و البته 5 هرتز نیز به عنوان یک باند پشتیبانی استفاده شود.

پتنت ها معمولا نام محصولی که قرار است چنین ویژگی را داشته باشد بیان نمی کنند و از کسی پنهان نیست که نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی سونی در راه است و حدس زدن در مورد آن کار شاقی نیست. اینکه PlayStation VR 2 بدون سیم و وایرلس باشد پیشرفت فوق العاده خوبی نسبت به نسل پیشین خود است و می تواند جذابیت بیشتری برای طرفداران سونی داشته باشد و شاید به این شکل بتواند میزان فروش پایین کنسول های واقعیت مجازی خود را بهبود بخشد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.