Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

گرافیک بازی Red Dead Redemption 2 با آپدیت های جدید کاهش یافته است

یحیی رحیمی 26 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,467 بازدید

اگر تابه حال غرب وحشی آمریکایی را تجربه نکرده اید و هنوز فرصت نکرده اید که دل به دریا بزنید و 80 گیگابایت آپدیت Red Dead Redemption 2 را دریافت کنید. باید بگوییم که همین جا دست نگه دارید و هیچ آپدیتی را نصب نکنید. اخیرا گزارشی منتشر شده است که بر اساس آن بسیاری از بازیکنان دچار کاهش آپدیت در بازی خودشان شده اند.

به نظر می رسد که کمپانی Rockstar Games در تغییرات آپدیت های خود از کاهش سطح گرافیک بازی خبرنداده است. این موضوع توسط یکی از کاربران توییتر گزارش شده است و چندین اسکرین شات نیز از آپدیت شماره 1 و شماره 1.06 بازی تهیه کرده است و به نظر حرف های او اثبات می شود. مشکل کار اینجاست که قابلیت Ambient Occlucion بازی از کار افتاده است.

دیدن تفاوت در بازی برای همه مشهود نیست و باید واقعا یک بار بازی را تجربه کرده باشید و بعد از دریافت آپدیت است که می توانید تغییرات را ببینید. قابلیت گفته شده اما باعث رندر نور مناسب با توجه به محیط پیرامون می شود و در نتیجه نورپردازی بهتری را شاهد هستیم. برای نمونه می توانید تصویر زیر را ببینید و البته این تصویر ارتباطی به Red Dead Redemption 2 ندارد و تنها برای فهم موضوع قرار داده شده است.

Ambient-Occlusion-On-Off

می توانید ببینید که در تصویر سمت راست، شاهد رنگ های عمیق و همچنین نوپردازی بهتری هستیم. حالا می توانید در تصویر زیر، تغییر را بهتر ببینید. برای نمونه کت فرد موجود در بازی دارای سایه کمتری است و اگر تصویر سمت راست را ببینید، نورپردازی بسیار روشن تر انجام شده است و جزء به جزء نیست و همین باعث ناراضایتی بازیکنان شده است.

Red-Dead-Redemption-2

آپدیت منتشر شده هیچ چیزی در مورد تغییرات گرافیکی بیان نکرده است. همچنین بعضی از کاربران معتقدند که این تغییر گرافیک به دلیل تغییرات آب و هوایی موجود در بازی بوده است و نمی توان چنین دلایلی را بهانه کرد. برای بازی که نمره های فوق العاده ای از منتقدان دریافت کرده است، خوب نیست که چنین تغییرات منفی را در بازی خود ایجاد کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.