Mortal Kombat 11 Cassie Cage
یحیی رحیمی

اتمام بخش داستانی Mortal Kombat 11 تنها 8 ساعت طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 25 اسفند 1397 بدون دیدگاه
643 بازدید

چیزی تا انتشار Mortal Kombat 11 نمانده است و هر روز شاهد یک خبر جدید از این بازی هستیم و می توان گفت که تغییرات این نسخه نسبت به قبلی ها بسیار بیشتر و جذاب تر است. با توجه به تریلری که اخیرا از بازی منتشر شده است، شاهد پرش در داستان هستیم و می توانید مراحلی که دوست دارید را به پایان برسانید.

Mortal Kombat 11 برعکس دیگر بازی های مبارزه ای، تمرکز فوق العاده ای روی بخش داستانی دارد و در نتیجه انتظارات از این کمپانی بالاست و شاید برایتان سوال باشد که چقدر محتوا در بخش داستانی خواهیم دید. اخیرا وب سایت Gamereactor موفق به تجربه بازی شده است و با توجه به تجربه آن‌ها، می توان گفت که Mortal Kombat 11 حدود 8 ساعت داستان دارد.

این زمان برای یک بازی مبارزه ای رضایت بخش است و نسخه های قبلی بازی نیز به همین شیوه بود و با این حساب طرفداران سری Mortal Kombat باید از شنیدن این خبر خوشحال باشند. البته بسیاری نیز هستند که Mortal Kombat 11 را به دلیل بخش های دیگر آن می خرند و داستان چندان آن‌ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد و باید بگوییم که NetherRealm Studios برای آن‌ها نیز برنامه های زیادی دارد و قرار است که آپدیت های بعد از انتشار خوبی برای بازی منتشر شود.

همان طور که شاید بدانید، Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل برای کنسول های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد و همچنین امروز نیز سرورهای تست بازی روی Xbox One و PS4 شروع به کار خواهد کرد و تا فردا این کار ادامه خواهد داشت و توسعه دهنده می خواهد ظرفیت و توانایی تحمل سرورهای خود را بسنجد. همچنین نسخه Beta بازی نیز قرار است به صورت خصوصی باشد و احتمالا از روزهای 28 مارس تا 31 مارس در دسترس قرار گیرد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.