DeadOrAlive6
یحیی رحیمی

نسخه رایگان Dead or Alive 6 تنها 2 هفته پس از انتشار نسخه اصلی عرضه شد!

یحیی رحیمی 25 اسفند 1397 بدون دیدگاه
2,365 بازدید

همین دو هفته پیش بود که بازی Dead or Alive 6 توسط استدیو Team Ninja منتشر شد و حالا به نظر می رسد که ناشر بازی تصمیم به انتشار یک نسخه رایگان از بازی گرفته است و جالب است که این نسخه را به صورت رایگان در دسترس هر سه پلتفرم محبوب نیز قرار داده است.

مانند نسخه رایگان بازی Dead or Alive 5، این نسخه رایگان Dead or Alive 6: Core Fighters نام دارد و محتوای داستانی فوق العاده زیادی را نیز شاهد هستیم. اگر تمایل به دانلود بازی دارید، باید بگوییم که تنها 4 شخصیت اصلی به نام های: Kasumi، Hitomi، Diego و Bass در دسترس خواهند بود. این شخصیت ها کاملا با یکدیگر تفاوت دارند و در نتیجه شاهد یک نسخه خوب هستیم و می توانید مودهای مختلفی را تجربه کنید.

Dead or Alive 6 : Core Fighters دارای بخش های داستانی، DOA Central و همچنین تعدادی از مراحل DOA Quests، Versus، Time Attack، Arcade و البته حالت تمرینی که باید بگوییم خب چه چیزی کمتر از نسخه اصلی دارد؟ شاید تعداد بازیکن ها اندک باشد اما واقعا مزه خوبی را از نسخه اصلی می توان چشید. اگر تمایل به تجربه Dead or Alive 6 را دارید، باید بگویم که نسخه Core Fighter بهترین فرصت برای انجام این کار است.

برای فردی که 60 دلار برای نسخه اصلی پرداخت کرده است و ممکن است که 93 دلار دیگر برای Season Pass آن، دیدن اینکه دقیقا بعد از 2 هفته از انتشار بازی یک نسخه رایگان از آن عرضه شود خوشایند نیست و باید این را هم در نظر گرفت که نسخه اصلی حتی دارای لابی های آنلاین نیز نیست! این کار حس تقلب یا کلاه برداری را به بازیکن می دهد.

با انتشار نسخه Core Fighter از بازی شاهد افزودن آپدیت دوم به Dead or Alive 6 هستیم و چالش های سخت تر و انیمیشن های جدید در انتظار بازیکنان است. هم اکنون می توانید Dead or Alive 6: Core Fighters را به رایگان روی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.