دانلود بازی Obduction برای PC,دانلود بازی Obduction برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Obduction, دانلود بازی Obduction با لینک مستقیم نسخه CODEX
دانلود بازی Obduction برای PC,دانلود بازی Obduction برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Obduction, دانلود بازی Obduction با لینک مستقیم نسخه CODEX پارسی گیم

دانلود بازی Obduction برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1395 بدون دیدگاه
5,398 بازدید

دانلود بازی Obduction برای کامپیوتر

Obduction به دست استدیو کهنه‌کار و کم‌کاری به نام Cyan Worlds ساخته‌شده كه بیشتر گیمر ها آن را با عنوان Myst به یاد دارند. این عنوان هم به‌نوعی دنباله‌رو عنوان قبلی این استدیو بوده و شما باید برای پیش برد داستان این بازی شروع به حل پازل‌ها و معماهای عجیبی كنید كه گاهی خون شما را به جوش میاورند؛داستان بازی در مورد وجود نسل جدیدی است كه به‌زودی به وجود خواهد آمد و افرادی كه در این محل برای كشف رازی پنهان در حال پویش بوده‌اند و حال شما باید پرده از واقعیت داستان بردارید.
گفتنی است شما برای جلو رفتن در داستان بازی احتیاج دارید تا در محیط وسط و زیبای این بازی پیش رفته و شروع به كاوش كنید. همچنین وجود راهنماهایی كه گاهاً به‌صورت دست‌نوشته و یا هولوگرام‌های سه‌بعدی كه اغلب بازیگران مشهور در آن ایفای نقش كردند، شما را برای حل معماها راهنمایی می‌کنند تا به دام نیافتید و مسیر خود را گم نكنید، چراکه اگر مسیر اشتباهی را انتخاب كنید، پیدا كردن راه صحیح كار ساده‌ای نخواهد بود. تعامل این عنوان در استفاده از ابزار و وسایل موجود در محیط در نوع خود جالب است و شما می‌توانید از بیشتر ابجكت ها استفاده كنید.

گرافیك بازی حال و هوای تازه و شگفت‌انگیزی دارد و بسیار فراتر از حد تصور رفته و شما این موضوع را به‌وضوح خواهید دید؛در بعضی قسمت‌ها شما در افق کریستال‌های عظیمی را مشاهده می‌کنید كه یكی از رازها و جادوهای بازی می‌باشند و در قسمتی دیگر محیطی با حال و هوای غربی در دهه ١٩٥٠میلادی با ایستگاه‌های گاز و سوخت‌رسانی رخ نشان می دهد. نورپردازی این عنوان می‌تواند برای شما یك داستان جدید را آغاز و یا پایان بدهد؛ درصحنه‌هایی از بازی با انفجاری از نور شما در محیطی جدید قرار می‌گیرید و محو این انفجار عجیب و زیبا می‌شوید و متوجه نمی‌شوید كه چگونه به اینجا آمده‌اید. علاوه بر این درجاهایی كه آفتاب و سایه با هم ترکیب‌شده و محیط بازی را لمس می‌کنند شما متوجه زیبایی و جزئیات وصف‌ناپذیر در این قسمت خواهید شد.

در بخش موسیقی عنوان خاصی به چشم نمی‌خورد صداگذاری بازی این معضل را حل كرده و شما از شنیدن كشیدن اهرم‌های زنگ‌زده یا قدم زدن در آب لذت خواهید برد.

در آخر اگر شما فردی هستید كه علاقه زیادی به حل كردن معما و پازل‌های تودرتو دارید و این موضوع شما را به وجد میاورد این عنوان بی‌نظیر را از دست ندهید و آن را تهیه و تجربه كنید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64 bit or newer
Processor: CPU Intel i5-2500 equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 660 GTX w/1GB / AMD 7700 series w/1GB equivalent or better
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 bit
Processor: CPU Intel i5-4590 equivalent or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 w/4 GB / AMD R9 290 w/4 GB equivalent or better
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: SSD highly recommended

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.