AMD Driver
یحیی رحیمی

آپدیت جدید کارت گرافیک AMD پشتیبانی از Direct X 12 برای ویندوز 7 را اضافه کرد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,012 بازدید

به تازگی کمپانی مایکروسافت از برنامه های خود برای انتشار Direct X 12 روی ویندوز 7 پرده برداشته است و قرار است که به زودی این برنامه برای کاربران این ویندوز محبوب نیز منتشر شود. حالا AMD جدیدترین آپدیت کارت گرافیک های خود را منتشر کرده است و به نظر می رسد که پشتیبانی از این برنامه گرافیکی فوق العاده کاربردی برای کاربران ویندوز 7 اضافه شده است و بزرگترین تغییر نیز اصلاح گرافیکی برای The Division 2 است.

همان طور که می دانید امروز قرار است بازی The Division 2 منتشر شود و اگر تمایل دارید که این بازی را توسط یک کارت گرافیک Radeon اجرا کنید، باید بگوییم که تصمیم خوبی گرفته اید و این شرکت یک آپدیت فوق العاده برای شما منتشر کرده است که می توانید با نصب آن، از تمام توانایی کرافیگتان استفاده کنید. همچنین اگر از کارت گرافیک AMD استفاده نمی کنید، می توانید با خرید یکی از آن‌ها، سه بازی رایگان که یکی از آن‌ها البته The Division 2 است.

آخرین آپدیت منتشر شده برای کارت گرافیک های AMD اما اصلاحاتی برای بازی Civilization 6: Gathering Storms را نیز به ارمغان آورده است و به گفته خود کمپانی، عملکرد کارت گرافیک های Radeon VII این با این آپدیت، 4 درصد بهبود یافته است. همان طور که گفتیم، آپدیت جدید پشتیبانی از Direct X 12 برای ویندوز 7 را به عمل می آورد.

در حال حاضر تنها بازی که پشتیبانی شده است، World of Warcraft است و البته مایکروسافت قول داده است که تمام تلاشش را برای صحبت با توسعه دهندگان برای پورت کردن بازی هایشان به Direct X 12 بکند و البته هنوز تاریخی برای آن در دسترس نیست. در آخر باید بگوییم که آپدیت 19.3.2 درایور کارت گرافیک های AMD باگ های جزئی را بهبود می بخشد و در کل پشتیبانی بهتری برای بازی های جدید صورت گرفته است. می توانید این آپدیت را از خود AMD دریافت کنید و یا اینکه روی این لینک کلید کنید و نظرتان را در مورد این آپدیت جدید به ما بگویید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.