دانلود بازی Fused برای PC
دانلود بازی Fused برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fused برای PC

پارسی گیم 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
3,826 بازدید

دانلود بازی Fused برای کامپیوتر

دنیای امروز تماماً به دستگاه‌های کامپیوتری و ارتباطی وابسته است و در صورتی قطعی این سیستم‌ها زندگی مختل می‌شود و دیگر نمی‌توان مانند عصر دایناسورها زندگی کرد. هکرها اما ایده دیگری دارند و می‌خواهند که تا آخرین بایت‌های یک سیستم آنلاین را نابود کنند و اطلاعات آن را مانند خوره بخورند و از این راه پولی به جیب بزنند و روز خود را بسازند. چه چیزی بهتر از اینکه یک نانو بایت به نام NF01 به یک سیستم بزرگ وارد شود و به جان تمام خرابی‌های ایجادشده بیافتد و آن‌ها را تعمیر کند. در Fused شاهد یک سیستم به نام SkyStar هستیم که بعد از شوک‌های ایجادشده، کاملاً ازکارافتاده است و تنها راه آن بازگرداندن برق به دست‌هاست و این وظیفه NF01 است که تا جان دارد به وصل کردن فیوزها در مناطق مختلف این سیستم بپردازد. Fused توسط استدیو Ironsmith Studios Ltd توسعه‌یافته است و همین استدیو نیز آن را برای رایانه‌های شخصی روانه بازار کرده است.

Fused ما را با یک دنیای علمی تخیلی و پازل مانند آشنا می‌کند و ما را به قلب یک سیستم کلاسیک دهه 80 میلادی می‌برد و باید هر جا که خرابی باشد را پیدا کرد و مشکل را برطرف کرد. بازی توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته‌شده است و تمام بازی پر از المان‌های معمایی است و باوجود روایت خطی، هیچ‌گاه از انجام Fused و متصل کردن فیوزهای برق خسته نخواهید شد و هر بار یک چالش جدید پیش روی شما قرار می‌گیرد و باید مغزتان را به کار بیندازید. تنها بعد از وصل کردن تمام فیوزها و برطرف کردن مشکل اصلی است که می‌توانید دلیل اصلی خرابی را پیدا کنید و دشمن خود را بشناسید. گرافیک بازی و نورپردازی در سطح قابل قبولی است و بازی به صورتی ساخته‌شده است که اگر بخواهیم وارد یک سیستم برقی شویم، شاید با همین مسائل روبه‌رو شویم! هرکسی که بازی را تجربه کرده است، از پازل‌های فوق‌العاده جذاب آن تعریف کرده است و باید بگوییم که طراحی بازی واقعاً به دل می‌نشیند و با ایده کاملاً جدید و بامزه‌ای روبه‌رو هستیم.

Fused از آن دسته بازی‌هایی است که یک موسیقی پشت زمینه فوق‌العاده می‌توانست لذت کار را دوچندان کند. نمی‌گوییم که موسیقی بازی خوب نیست اما می‌توانست تلاش بیشتری برای این بخش صورت گیرد و در کل باید بگوییم که بازی حس فوق‌العاده‌ای را منتقل می‌کند. تمام این بازی را یک شخص به‌تنهایی ساخته است و باید بگوییم که به‌عنوان یک بازی مستقل، گل کاشته است و تجربه آن حتماً به شما پیشنهاد می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که از بازی‌های معمایی لذت می‌برد، باید بگوییم که Fused خوراک خود شماست. حیات Skystar تماماً به دست‌های پرتوان شما وابسته است و همین‌الان دست بجنبانید، البته یادتان باشد که برق شمارا نگیرد!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: (Requires 64-Bit) Windows 7 and above
Processor: Duel Core Processor 3GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 or similar
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible 16-bit Sound Card
Additional Notes: 64-Bit operating system is required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: (Requires 64-Bit) Windows 7 and above
Processor: Quad Core Processor 4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or similar
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible 16-bit Sound Card
Additional Notes: 64-Bit operating system is required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You take control of the lonely Nanobyte, NF01, who has been released within the Skystar System grid after a cascade of failures due to a serious shock causing the systems fuses to explode. Your mission is to fix all the broken fuses by using three different abilities and return the power back to the Skystar System.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.