baptiste Overwatch
یحیی رحیمی

هیرو جدید Overwatch به نام Baptiste سه شنبه آینده در دسترس بازیکنان قرار می گیرد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
509 بازدید

Overwatch از آن دسته بازی هایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است و در دل بازیکنان جا خوش کرده است. هر چند وقت یک بار هیروهای جدیدی به بازی اضافه می شوند و باید بگوییم که جدیدترین هیرو بازی نیز Baptiste نام دارد و همان طور که شاید بدانید، او نقش یک پزشک نظامی را دارد و برای مدتی نیز در حالت آزمایشی و بخش PTR در معرض تست قرار داده شد.

استدیو بازی اعلام کرده است که 30 ام هیرو بازی Overwatch بالاخره در تاریخ 19 مارس 2019 در اختیار عموم قرار می گیرد و بازیکنان می توانند از او نیز استفاده کنند. وظیفه اصلی او رسیدگی به وضعیت زخمی هاست اما می تواند صدمه خوبی نیز وارد کند. سلاح اصلی او یک Biotic Launcher است که می تواند درجا چندین بازیکن حریف را زمین بزند.

او همچنین می تواند به بازیکنانی که اطرافش قرار گرفته اند، خون دوباره ببخشد و به این منظور کافی است همراه او حرکت کنید و می توانید ببینید که به مرور زمان میزان سلامت شما افزایش می یابد و آن زمان است که قدرت این هیرو را درک خواهید کرد. در منطقه ای که مرگ در تمام نقاطش حس می شود، Baptiste یک فرشته نجات است. توانایی بدن او نیز فوق العاده است و این امکان را به او می دهد که به راحتی بتواند از موانع بزرگ بپرد و به نقاط بالا دست برود.

اما آخرین قابلیت او که بسیار جذاب است این است که می تواند گلوله دشمن که از دیوار عبور می کند و صدمه زیادی وارد می کند را متوقف کند و جلوی صدمه وارده را بگیرد. کمپانی Blizzard به دلیل قابلیت های زیاد او، درجه سختی سه ستاره را به این هیرو جوان اهدا کرده است.

معمولا Blizzard در شخصیت پردازی بازیکنانش فوق العاده دقت به خرج می دهد و باید بگوییم که این هیرو عاشق خوراک خوک است و همچنین او تک فرزند خانواده است! Baptiste به همراه یک آپدیت جدید که شهر پاریس فرانسه را به Overwatch اضافه می کرد، معرفی شد و حالا وقت عمل رسیده است. قرار است که در بهار امسال نیز چندین اکشن فیگور از بازی عرضه شود و باید دید که کدام هیروها مجسمه خواهند شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.