PlayStation
یحیی رحیمی

سونی هر گونه شایعه در مورد خرید کمپانی Take-Two را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1397 بدون دیدگاه
742 بازدید

دیروز بود که دنیای اینترنت به یک باره به وسیله یک بمب خبری منفجر شد و همه با شایعه ای مواجه شدیم که بر اساس آن قرار بود سونی مبلغ هنگفتی برای خرید کمپانی Take-Two که کمپانی مادر استدیو محبوب Rockstar Games است بپردازد و آن را تحت مالکیت خود در آورد. تنها بعد از چند ساعت از گذشت این خبر بود که تمام وب سایت های بازی به تحلیل چنین خریدی بپرداختندو بسیاری برای خودشان دوختند و بریدند.

به نظر می رسد که تمامی این شایعات دروغی بیش نبوده است و همگی گمانه زنی های اشتباهی بوده اند. این کمپانی سونی بود که امروز اعلام کرد تمامی این خبرها شایعه بوده اند و هیچ خبری از خرید مالکیت Take-Two نیست. یکی از خبرنگاران وب سایت Venture Beat مصاحبه ای با یکی از اعضای داخلی کمپانی سونی داشته است و این فرد گفته است که نمی داند این خبرها از کجا سرچشمه گرفته است و هیچ گونه ای برنامه ای برای این کار وجود ندارد.

باید بگوییم کمتر کمپانی در مورد چنین خبرها و شایعات بی اساسی نظر می دهند و به نظر می رسد که این شایعه به حدی غلط بوده است که خود سونی برای اعاده حیثیت، پاسخ این شایعه را داده است. البته خود کمپانی Take-Two هنوز چیزی در این مورد نگفته است و رویه استانداردش نیز همین است و این سونی بود که یخ ماجرا را شکست و تمام خوش خیالان را نا امید کرد.

امسال واقعا شایعات عجیبی را شاهد بوده ایم و مثلا خرید کمپانی EA توسط مایکروسافت یا حتی انتشار Xbox Game Pass برای نینتندو Switch. جالب بود اگر می دیدیم که صنعت بازی های ویدیویی بعد از خرید سونی به چه شکلی پیش می رفت اما خوشبختانه هیچ گاه آن روزها را نخواهیم دید. نظر شما چیست؟ آیا دل به خرید کمپانی Take-Two توسط EA بسته بودید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.