Xbox-One-X
یحیی رحیمی

با اپ جدید مایکروسافت بازی های PC را روی Xbox One تجربه کنید

یحیی رحیمی 23 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,029 بازدید

مایکروسافت هر روز در حال تلاش برای پایان دادن به مرز بین PC و کنسول است و می خواهد که بازیکنان تنها به فکر بازی باشند و اینکه روی چه سخت افزاری بازی می کنند، تمرکز آن‌ها را به هم نزند. حالا اپ جدیدی برای کاربران کنسول Xbox One منتشر شده است که اجازه می دهد تا بازی های مخصوص PC را نیز روی این کنسول جذاب تجربه کرد.

اسم این برنامه Wireless Display است که امروز توسط مایکروسافت روی کنسول Xbox One منتشر شده است و به کاربران اجازه می دهد تا هر هر محتوایی که می خواهند را مستقیما از PC به Xbox One خود استریم کنند و می توانید با استفاده از این اپ، تمام بازی های خود را روی تلویزیون بزرگ خانه خود مشاهده کنید. هدف اصلی این برنامه تنها گیم نیست و می توان هر چیزی که می خواهید را از PC خود به کنسول Xbox One استریم کنید.

حالا می توانید کتابخانه بازی های خود در فروشگاه استیم را باز کنید، یک بازی را اجرا کنید و آن را از طریق Xbox One خود بازی کنید و این کار دیگر از همه وقت آسان تر شده است. باید بگوییم که هر آنچه می توانید روی PC انجام دهید تنها با فشردن یک دکمه به Xbox One خودتان منتقل می شود و این قابلیت بسیار کاربردی به نظر می رسد.

wireless display xbox

بهترین ویژگی اپ Wireless Display اما می تواند کنترل کردن ورودی ها توسط کنترلر Xbox One خودتان باشد. در حال حاضر برای استفاده از کیبورد و موس باید آن را با کنسول خودتان همگام سازی کنید و البته به تازگی قابلیت پشتیبانی از کیبورد و موس نیز به Xbox One اضافه شده است و عجیب است که این اپ تنها با کنترلرهای خود Xbox کار می کند. ممکن است که مایکروسافت بعدها پشتیبانی کامل را اضافه کند.

اگر هر دو PC و Xbox One را دارید، دست بجنبانید و این برنامه را نصب کنید و نظر خودتان را برایمان بگویید. کار کردن با آن ساده تر از چیزی است که فکر می کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.