Apex Legends
یحیی رحیمی

جزئیات فصل اول Battle Pass بازی Apex Legends به زودی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1397 بدون دیدگاه
721 بازدید

بازی Apex Legends ساخته استدیو Respawn اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی کاملا رایگان است و به همین دلیل نیز تا به حال حدود 50 میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است و همین دیروز بود که کلیات بتل پس بازی رونمایی شد و در صفحه Origin بازی از قیمت 10 دلاری این بتل پس رونمایی شد. بعد از مدتی اما این صفحه از فروشگاه حذف شد و حالا استدیو قول داده است که به زودی جزئیات بیشتری را در اختیار بگذارد.

یکی از بزرگ ترین خواسته های کاربران اما اضافه شدن هیروهای جدید است و هر روز یکی با اطلاعات ریزی وارد می شود و آن را روی Reddit می گذارد و بقیه را به گمانه زنی وا می دارد. Jay Frechette که مدیر بخش کاربران بازی است در این مورد گفته است:

اطلاعات فوق العاده زیادی از Apex Legends منتشر شده است و می دانیم که گمانه زنی و حدس زدن در مورد بازی کار لذت بخشی است اما هیچ کدام از آن‌ها را نباید به عنوان منبع حقیقت در نظر گرفت. جزئیاتی در مورد بازی وجود دارند که بسیار قدیمی هستند و همچنین کارهایی که قبلا انجام داده ایم و بعدا کنار گذاشتیم. فرایند طراحی ما این گونه است که نمونه های اولیه زیادی را می سازیم و ایده های مختلفی را امتحان می کنیم و ممکن است بعضی از آن‌ها را در Apex Legends ببینیم.

Apex-Legends-Battle-Pass

به طور خلاصه، این صحبت ها به معنی آن است که تمامی افشاگری ها درست بوده اند و حتی مثلا معرفی دو هیرو جدید؛ اما ممکن است که اینها ایده های قدیمی باشند و دیگر توسعه دهنده نخواهد که از آن‌ها استفاده کند و در نتیجه تمامی آن‌ها را باید حدس و گمان در نظر گرفت. می دانیم که بتل پس Apex Legends دارای آیتم های زینتی زیادی است و ممکن است که شاهد چالش های هفتگی مانند Fortnite نیز باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.