Anthem
یحیی رحیمی

بازیکنان Anthem دریافته‌اند که حذف زره باعث افزایش جانشان می‌شود!

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 1 دیدگاه
735 بازدید

چند روز پیش بود که یک باگ عجیب از Anthem رونمایی شد و به نظر می‌رسد که بازیکنان حالا یک باگ عجیب‌تر در بازی کشف کرده‌اند. دو نفر از اعضای نام‌آشنای Reddit اخیراً یک باگ عجیب را کشف کرده‌اند که البته ممکن است بسیار به‌دردبخور نیز باشد.

یکی از این باگ‌ها مربوط به نحوه محاسبه میزان صدمه وارده توسط آتش دشمن است و دیگری این است که لباس Storm به شما جان بی‌نهایت خواهد بخشید. EA اخیراً آپدیت 1.0.3 بازی Anthem را منتشر کرده است و این آپدیت نه‌تنها کار را بهتر نکرده است، بلکه حتی بدتر نیز شده است و مشکل پایین افتادن آیتم‌های جمع شده همچنان پابرجاست و حتی بعضی می گویند که بدتر نیز شده است.

اما حالا یکی دیگر از بازیکنان کشف کرده است که حذف زره باعث افزایش جان شما خواهد شد. به نظر می‌رسد هنگامی‌که یک آیتم را حذف کنید، بازی شاید به‌ظاهر جای آن را خالی کند اما هنوز فکر می‌کند که آیتم حذف نشده است و در خفا هنوز آن آیتم پابرجاست. مثلاً اگر دو آیتم داشته باشید و یکی سطح 40 و دیگری سطح 20 و سطح 20 را حذف کنید، میانگین میزان محافظت در برابر صدمه به 33.3 نمی‌رسد و Anthem هنوز همان 40 را در نظر می‌گیرد.

البته این تنها برای آیتم‌های پشتیبانی‌کننده جواب می‌دهد و دیگر آیتم‌ها را برای جنگ و درگیری لازم دارید و نمی‌شود آن‌ها را حذف کرد. حتی می‌شود تمام آیتم‌ها را حذف کرد و تنها یک آیتم افسانه‌ای ببندید و صدمه فوق‌العاده زیادی را به دشمن وارد کنید. دومین باگ اما جالب‌تر است هنگامی‌که بالباس Storm حرکت می‌کنید، می‌توانید تفنگ خود را بعد از فعال کردن حالت Ultimate عوض کنید. این کار باعث برگشت جان شما و پر شدن میزان سلامت شما خواهد شد.

به نظر می‌رسد که به این شکل می‌توانید جان بی‌نهایت دریافت کنید و نفس از بازیکنان دیگر ببرید. باید صبر کرد و دید که EA چه زمانی این افتضاح‌ها را برطرف خواهد کرد.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه