Halo Master Chief Collection
یحیی رحیمی

انتشار Halo: The Master Chief Collection برای PC تایید شد

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 بدون دیدگاه
986 بازدید

مایکروسافت یک برنامه تلویزیونی مختص Xbox به نام Inside Xbox را هر هفته به نمایش می گذارد و به نظر می رسد که این هفته مایکروسافت یک بمب خبری برای ما داشته باشد و قرار است که Halo: The Master Chief Collection برای پلتفرم PC نیز منتشر شود. گفتنی است که این سری بازی روی فروشگاه ویندوز و همچنین استیم عرضه خواهد شد.

مایکروسافت گفته است که دو بازی Halo: Reach و همچنین نسخه اولیه Halo: Combat Evolved در این کلکسیون حاضر خواهند بود. همچنین بازی برای رایانه های شخصی بهبود پیدا خواهد کرد و احتمالا شاهد گیم پلی 60 فریم ریتی و رزلوشن 4K و البته HDR باشیم. البته تمام این کیفیت ها همراه یکدیگر در دسترس نخواهند بود. این خبر توسط مدیر بخش کاربران بازی تایید شده است و به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد ابتدا Halo: Reach را منتشر کند و سپس Halo: Combat Evolved و پس از آن نیز Halo 2، Halo 3، Halo 3: ODST و البته Halo 4.

بازی ها به این دلیل به چنین ترتیبی منظم شده اند که از عملکرد هر کدام از آن‌ها اطمینان حاصل شود. Brian Jarrard در این مورد گفت:

ما می خواهیم یک ماجراجویی را با جامعه کاربری خود برای ساخت تجربه ای جدید از Halo روی PC آغاز کنیم و می خواهیم انتظارات بازیکنان PC را برآورده کنیم. تیم توسعه متعهد است که تمامی ویژگی ها و جزئیاتی که در یک بازی مدرن PC انتظار می رود در Halo: The Master Chief Collection وجود داشته باشد.

استدیو 343 Industries نیز قرار است با استدیوهایی مانند Ruffian Games که تولید کننده بازی مانند Crackdown 2 است همکاری کند و می خواهند که نسخه PC بازی کاملا روان و به خوبی اجرا شود. هنوز هیچ گونه تاریخ انتشاری برای بازی در دسترس نیست و احتمالا در مراسم SXSW که در تاریخ 17 مارس برگزار می شود، اطلاعات بیشتری را بفهمیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.