Sekiro Shadows Die Twice
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی Sekiro: Shadows Die Twice مشخص شد: کمتر از بقیه!

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,494 بازدید

حجم فایل نصبی بازی ها اخیرا به موضوع بزرگی تبدیل شده است و بسیاری از بازی های جدید حجم فوق العاده زیادی را می طلبند و جدا از آن‌ها آپدیت های روز اول انتشار نیز فوق العاده حجیم هستند و مثلا Red Dead Redemption 2 دارای 80 گیگابایت آپدیت روز اول بود. به نظر می رسد که Sekiro: Shadows Die Twice برعکس بقیه دارای فایل نصبی با حجم پایین باشد.

همین چند روز پیش بود که در اخبار دیدیم بازی The Division 2 نیاز به 100 گیگابایت فضای خالی دارد و باید بگوییم که نگران حجم فایل نصبی Sekiro: Shadows Die Twice نباشید. ناشر بازی در فروشگاه مایکروسافت و صفحه مخصوص بازی، حجم این عنوان را تنها 13 گیگابایت یا دقیق تر بگوییم 12.58 گیگابایت اعلام کرده است که حجم فوق العاده کمی نسبت به بقیه بازی هاست.

البته باید بگوییم که حجم بازی روی Xbox One ارتباطی به حجم آن روی پلتفرم های دیگر ندارد و در صفحه استیم بازی گفته شده است که Sekiro: Shadows Die Twice نیاز به 25 گیگابایت فضای خالی روی PC دارد. در حال حاضر اما هیچ اطلاعاتی از نسخه PS4 بازی نیز در دسترس نیست. البته باید گفت که حجم بیان شده در صفحه Xbox بازی نیز زیاد جدی نیست و احتمالا حجم آپدیت روز اول انتشار بازی فراتر از 12 گیگابایت باشد.

البته برای شروع تنها کافی است که 12 گیگابایت دانلود کنید و همین خودش بسیار امیدوار کننده است و در سال 2019 شاهد چنین حجم های پایینی نیستیم. این بازی داستان یک شینوبی را روایت می کند که برای نجات استادش از دست سامورایی ها به نبردی بزرگ رو می اندازد و می خواهد هر طور که بتواند، استادش را آزاد کند.

گفتنی است که Sekiro: Shadows Die Twice روز 22 مارس برای پلتفرم های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.