Borderlands
یحیی رحیمی

Borderlands 3 اواخر ماه جاری در مراسم PAX East معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 بدون دیدگاه
614 بازدید

ماه پیش بود که استدیو Gearbox Software اعلام کرد که قرار است در مراسم PAX East 2019 شرکت کند و این مراسم قرار است در شهر بوستون برگزار شود. گفتنی است که این مراسم هیچ گاه شاهد معرفی یک بازی جدید نبوده است و زیاد جدی گرفته نمی شود. بعد از اعلام این خبر، بسیاری حدس زدند که Borderlands 3 در این مراسم معرفی خواهد شد و حالا استدیو Gearbox در حساب کاربری توییتر خود بیان کرده است که این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

در توییت منتشر شده توسط استدیو بازی، شاهد یک تصویر از علامت بزرگ راه های آمریکا هستیم و به نظر می رسد که این تابلو وسط بیابان باشد. روی تابلو اما توسط اسپری رنگ، تاریخ 28 مارس حک شده است و این همان تاریخی است که قرار است Gearbox در مارسم PAX East شرکت کند.

اما چیزی که باعث می شود بفهمیم که Borderlands 3 معرفی خواهد شد، علامت Exit 3 است که که در گوشه بالا و راست عکس دیده می شود. البته عدد 3 کمی کنده شده است اما هنوز می توانید بفهمید که این چه عددی است. به نظر می رسد که این عدد 3 همان Borderlands 3 است و اگر خلاف آن باشد، چرا باید یک عدد 3 همینطور بی هدف در عکس قرار گیرد؟

Borderlands Reaveal

Gearbox نیز اخیرا صحبت هایی در مورد بازی کرده بود و به نظر می رسد که نمی خواهد از این بیشتر برای معرفی بازی صبر کند و دلیلی نیز برای صبر کردن وجود ندارد. برای مدت مدیدی است که می دانیم Borderlands 3 در دست توسعه است و عجیب بود که استدیو چنین پافشاری روی عدم معرفی بازی داشت. آخر ماه کنفرانس PAX East 2019 برگزار خواهد شد و بالاخره می توانیم جزئیات کاملی از این بازی جذاب را بفهمیم.

می توانید تصویر منتشر شده توسط استدیو را مشاهده کنید و قرار است که 29 مارس در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی شاهد معرفی Borderlands 3 خواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.