Days Gone
یحیی رحیمی

تصاویر جدید Days Gone با تکیه بر موتورسیکلت و تیراندازی منتشر شد

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 بدون دیدگاه
777 بازدید

می شود گفت که Days Gone یکی از بزرگ ترین عنوان های اختصاصی کنسول PS4 است و قرار است که به زودی این بازی در دسترس بازیکنان قرار گیرد و دنیای پر از زامبی این بازی محبوب، تنها کمتر از یک ماه دیگر به کنسول های بازی بازیکنان راه پیدا می کند. همین چند روز پیش بود که بازی به مرحله طلایی رسید و حالا نیز قبل از انتشار بازی در ماه آوریل، شاهد تصاویر جذابی از آن هستیم.

استدیو Bend Studio چندین اسکرین شات را از عنوان جدید Days Gone منتشر کرده است که البته این تصاویر با پیش نمایش هایی بازی که چندین وب سایت روی آن کار کرده اند، تطابق می کند. در چهار اسکرین شات جدیدی که منتشر شده است، می توانیم ببینیم که همگی توسط کنسول PS4 Pro تهیه شده اند و می توانید چندین صحنه اکشن از درگیری و تیراندازی Deacon St. John را ببینید. همچنین یکی از مکان های لاکچری و گران قیمت بازی در شمال غرب اقیانوس نیز دیده می شود.

همان طور که می دانید استدیو SIE Bend اخیرا اتمام توسعه بازی را اعلام کرده است و تنها یک ماه تا انتشار بازی مانده است. Days Gone ابتدا در مراسم E3 2016 معرفی شد و از آن زمان تا به حال، راه طولانی را طی کرده ایم و تقریبا سه سال است که مدام پیگیر روند توسعه آن بوده ایم. خوشخبختانه بالاخره شاهد انتشار بازی هستیم و جالب است که بگوییم سونی قول داده است بعد از تجربه Days Gone، تصور ما از ژانر بقا تغییر پیدا کند. به تازگی نقشه اصلی بازی نیز لو رفت که می توانید از اینجا آن را ببینید.

گفتنی است که Days Gone در تاریخ 26 آوریل به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و فعلا می توانید از تصاویر جدید منتشر شده لذت ببرید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.